Controleer nogmaals of er in de prullenbak geen bestanden zitten die niet verwijderd moeten worden, daarna prullenbak leegmaken.
Ik heb alles uit temp verwijderd behalve de bestanden die niet verwijderd konden worden. Die had ik moeten overslaan, stuk of 60 .DAT bestanden en nog een paar andere troepjes, is dus niet echt veel.
In de prullenbak zit nu echt veel GB, ik ga hem nu legen. Ik hoop dat ik niks belangrijks ga verwijderen, en als ik dat doe hoop ik dat die applicatie het weer opnieuw maakt. Ik ga namelijk niet honderd duizenden bestanden doorkijken om te zien of er iets belangrijks tussen staat.
Ik heb op het moment 163 MB vrij. Ik edit de post zo om te zeggen of het is gelukt, of ik niks stoms merk en hoeveel GB ik dan weer vrij heb.
EDIT 1: (Nadat ik de prullenbak geleegd had: ) Wauw! Ik heb de prullenbak geleegd (duurde best wel lang!) En ik was van 163MB naar 67.4 GB gegaan! (Ik heb een 120GB harde schijf) Ik ga nu mijn pc herstarten en kijken of dit proces geen problemen opgeleverd heeft. Ik laat het jullie zo weten!
EDIT 2: (Nadat ik mijn computer herstard had: ) Ongeloofelijk, ik heb mijn computer herstart zonder enige errors en mijn computer werkt nog steeds optimaal! Ik heb nu 67.4GB wat ik in jaren niet meer gehad heb, dit is echt geweldig. Ik heb gewoon 67.2GB erbij gekregen! 67.2GB!!! Bedankt iedereen voor jullie hulp, dit is super.