Temperaturen Hoog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djrobin1

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Het valt mij op dat mn pc de laatste tijd veel geluid maakt, wat vinden jullie van deze Temperaturen?

Draai op het moment, World of Warcraft, Skype, Google Chrome, MSN en Aida64 dan.

Gr

dvpml2.jpg

Dat is wel wat aan de hoge kant. Is de hardware stof-vrij, is de airflow in de kast op orde?

Ik heb pas nog wat stof eruit gehaald, ik heb deze PC al 5 jaar dus lijkt mij prima, zit 1 120mm fan in, 1 voor de Processor, en 1 in de Videokaart.

Kan je in dat geval (voor de zekerheid) de temperaturen bekijken in je Bios? (Herstarten, vaak op F2 of DEL drukken in het POST-scherm (of het scherm met een gigantisch logo), "System Health nogwattes", en daar staan een aantal temperaturen. Komen die overeen met de temperaturen in dat programma?

Ja die kloppen, was even gestopt met gamen en heb toen de temperatuur afgelezen, en daarna in de BIOS en het klopte daar ook.

57 graden idle, is ook best hoog geloof ik..

EDIT: Ze veranderen wel heel snel van temperatuur, het variert tussen de 49-57 graden.

Laatst bewerkt:
Mmm.. kan je een foto van de binnenkant van je kast posten ?

Wil ik een foto maken, kapt de camera er mee..

Ga even een alternatief zoeken

Okeej, want dan kan ik namelijk ff je manegment zien en zeggen wat je nog kunt verbeteren :P

Het gaat om het dik gedrukte. Om het gele te kunnen lezen zal je het moeten selecteren, het is verder niet belangrijk voor de vragensteller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan