Temperatuur CPU 108 :S ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Domiolierook

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Goedenmiddag,
Ik heb zojuist een nieuwe fan geplaatst op mn Processor. Het gaat om de koeler Freezer 7 Pro Rev.2
Koelpasta en alles vervangen. Nu geeft Everest home als temperaturen (schrik niet)
Cpu 104 graden
Moederbord 95 graden
Cpu 1 kern 1 95 graden
Cpu 1 kern 2 91 graden
Gpu diode (dispio) 117 graden
Gpu diode (memio) 117 graden
Samsung HD502 81 graden
Koelingsventilator CPU 2.1
Ventilatorsnelheid GPU 30

Hopelijk met spoed antwoord. Mvg

Goedemiddag,

Ik zou even met pc wizard kijken welke temp en niet te veel koelpasta gebruikt ? drupje is genoeg

Inderdaad gewoon een klein druppeltjes en alles goed uitgesmeerd met een pasje.
Maar is toch raar dat alles zo hoog ligt ? Moet ergens iets fout zijn
Ik ga ff kijken met pc wizard

Screen pc wizard

P.s onderin staat processor activiteit 0 % ??

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zou ik een screen moeten zien dat zie ik dus niet:confused: maar wat zijn hier de temps?

Hoi,

Er gaat wat mis ik zie niets maar is het hier ook zo hoog?

Die waarden lijken mij normaal. Ik zie geen bijzonderheden. Processoractiviteit 0, deze waarde schommelt bij mij. Staat ook vaak op 0.

Laatst bewerkt:
Hoi Hulk,

Zie jij we het screen? en het gaat om de temp niet zo zeer om de processor activiteit.

Eerst zag ik volgens mij die screenshot rechtstreeks wel. Nu een rood kruis > klikken > en de afbeelding is te zien of via eigenschappen. Voorbeeld geeft weer een rood kruis.
ScreenShot001.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi,

Vreemd maar hij zou de temp ook gewoon even kunnen melden dus dit wordt afwachten op de ts-er

Actuele Waarden :

Chassis Ventilator 11440 rpm
Processor temp 36c
Moederbord temp 40c
Core 1 37c
Core 2 37C
Gpu temp 47C
Gpu temp diode 46C
Hardeschijf samsung hd520 34C

Nu kun je het wel zien als het goed is. Ik heb het via een attach/bijlage gedaan.

Bijlagen

• ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    68,4 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Hoi,m

Nou inderdaad niets mis met die temperaturen hoor gewoon geen everest meer gebruiken wordt niet meer ge-update althans de gratis versie pcwizard of speccy wel.maar blijft vreemd dat ik geen screens zie maar in ieder geval is het in orde succes verder:thumb::thumb:

let even op deze dingen, zijn mijn problemen geweest met mn temps:

- check of geen kabels die niet in de moederbord sloten zitten dat die niet tegen het moederbord op een manier zitte
- check of de koeler strak bevestigd staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan