temperatuur cpu uitlezen werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

saf21

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Ik heb het probleem dat ik mijn temperatuur van mijn cpu niet kan uitlezen.(acer aspire 8930g Laptop) De temperatuur van mijn dualcore cpu veranderd niet:confused: Het lijkt alsof er een moment temperatuur wordt gegeven,

Wanneer ik speedfan voor het eerst open krijg ik een bepaald temperatuur gegeven maar dit blijft echter constant, wanneer ik speedfan opnieuw opstart krijg ik gewoon de zelfde temperatuur als ervoor.De temperatuur zal pas veranderen wanneer ik de notebook opnieuw opstart en speedfan weer opstart er wordt dan wel een andere temperatuur weergegeven maar hij blijft altijd op een constante temperatuur zelfs wanneer de cpu aan het stressen is! ik heb echt geen idee wat het kan zijn.

Ik heb al heel veel verschillende programma's gebruikt, maar overal heb ik het zelfde probleem!:(

ja die link die je me stuurt dat is ook mijn treat! ik stelde daar 2 vragen wat niet mag toch. vandaar dat ik nu deze vraag apart stel.

In tegendeel, het is juist de bedoeling om je vragen zoveel mogelijk in 1 thread te houden. En ik weet dat dat jouwe is, daarom juist ;) Aangezien jouw temperatuur probleem te maken heeft met een niet compatibele chipset/processor is het juist verstandig het in 1 thread te houden voor de overzichtelijkheid. Zal wel even een admin verzoeken deze te sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan