Temperatuur Geforce 8800GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Hallo allemaal.

Ik ben in het bezit van een Dell XPS 420. Ik heb deze computer al een tijdje, nix over te klagen:)
Er zit ook een GF 8800GT is (512mb) die 2 beeldschermen draait op Windows Vista.

De laatste dagen is het wat warmen geworden buiten, dat zullen jullie vast wel gemerkt hebben. Dus ook in mijn kamer.

De fan draait behoorlijk hard zo heel de dag, het is ook niet echt een zachte koeler die erop zit, hij maakt erg veel herrie.

Wanneer ik de Sims 3, Call of Duty 5 of een ander grafisch zwaar spel op start zet die er nog een tandje bij. De temperatuur loopt op tot 80 graden, of dat te warm is, weet ik niet.

Ik heb zelf ook een fan op mijn kamer staan (Zo'n ding dat lucht verplaatst :D ) en die wil ik nog wel op mijn computer zetten om hem een beetje verkoeling te geven. Zo juist heb ik de computer ook open gemaakt voor nog wat extra frisse lucht.

Mijn vraag is:

Is die temperatuur niet een beetje te hoog??? (80 graden??) en is er een andere goede koeler die hem koel houd en niet zo'n vreselijke herrie maakt wanneer die hard draait.

m.v.g.

Robin

Wow bedankt. Dat ding ziet er zeker goed uit en zeker voor zijn prijsklasse. Die ga ik waarschijnlijk aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan