Temperatuur sensor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave de Bruin

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Berichten
35
Hallo,

Ik heb een thermaltake Hardcano 9 fancontroller met ook een temperatuur sensor, ik heb de sensor helaas verkeerd geplaatst en daardoor is hij stuk gegaan. ik ben op zoek naar een nieuwe maar kan er nergens 1 vinden:confused:

Weet iemand misschien waar ik die sensortjes kan krijgen?:thumb:

Thnx
 
Mischien even bij een electronica winkel vragen, Er zijn weerstandjes die als temperatuursensor werken, twee draadjes er aan vast solderen en een stekkertje.
 
hallo, ik ben bij een electrozaakje geweest maar ze hadden daar niks wat er op leek, nu heb ik op de site van conrad, een micro-temperatuursensor gevopnden (zie bijlage) met de volgende gegevens,

Nauwkeurige, universele micro-temperatuursensor met slechts 1,5 mm Ø. Responstijd 0,7 s, ontwikkelt voor de geneeskunde (koortsthermometer) en andere toepassingen waarvoor sensoren met een grote nauwkeurigheid nodig zijn. Grondweerstand van 103,6 kΩ - Direct om te wisselen - Hoge langdurige stabiliteit - Hoge gevoeligheid.
Technische spec.: Offset ±0,2% (37 °C) • Stijging ±1% (30 - 45 °C) • Aansluitdraden ca. 80 mm • Meetbereik -40 tot +100 °C • Afm. (lxØ) 1,5 x 4 mm.

zou ik deze daar ook voor kunnen gebruiken?
Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • sensor.jpg
    sensor.jpg
    1,7 KB · Weergaven: 40
Zoiets bedoel ik ja.:) Alleen zul je even op jacht moeten naar een stekkertje om het aan te kunnen sluiten.
 
Oke Bedankt, aan het oude sensortje zit een stekkertje die kan ik er denk ik wel af halen.

Bedankt
:thumb: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan