temperatuur sensoren plaaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denniske

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Hallo, ik heb vanmiddag een fancontroller gekocht en ben er ook blij mee.
Ik heb er 2 casefans op aangesloten er zaten ook 4 sensoren bij. Op welke plaatsen raden jullie aan deze te plaatsen die sensoren? Mag je er een op de hard disk plakken (bovekant natuurlijk)

En weet iemand hoe je een amd x2 250 kan unlocken op een asrock 770? Ik kan wel ''all cores'' aanzetten maar gebeurd niks.

Laatst bewerkt:
Je kan die sensoren onder andere plakken tussen je cpu en je koelblok (beter op het koelblok); op je grafische kaart; op je ram en zoals je zegt: op je harde schijf. Ik weet niet of er plakpasta bij zit?
Als 'ie niet wordt geunlocked, dan gaat het niet. x2's zijn x4's waar minimaal 1 core kapot is, dus waarschijnlijk heb je de pech dat er 2 cores kapot zijn.

Haha in het boekie stond dat je geen sensor tussen cpu en heatsink mag plaatsen (is logisch opzich). Er zat boxed koeler bij met aangebrachte pasta ik heb hem erop gezegd.
Temps blijven laag en hij is ook nog lekker stil! Dus daar ben ik ook wel blij mee.
En er zaten plakstikkers bij maar die waren snel op dus heb ook nog plakband gebruikt op de kast zelf.

En dat unlocken. Ken jij dat moederbord? Asrock 770 Extreme 3 want misschien ben ik een functie vergeten aan te zetten. Ik kan er niet echt wijs uit en in het boekje kan ik ook weinig tot niets vinden (alleen over oc'en)

Dan is het geval wat ik in post #2 zei. Sorry voor je, maar het is niet anders.

Snap ik! Lig ik niet wakker van haha. Als hij over een paar jaar te traag is om snel mee te werken bouw ik wel een nieuwe en houd deze pc met de x2 als reserve.
Want ik heb het wel op de goede manier gedaan dat unlocken? dus l3 cache op all cores zetten en acc aanzetten

Als het goed is wel. Kijk anders eens in de gebruiksaanwijzing van je moederbord, dan kan je zien of je het écht niet verkeerd doet.

Nja zoals ik zij heb ik daar al in gekeken maar kon al1 wat dingen vinden over overklokken maar dat ga ik nog even niet doen bij een nieuwe cpu. En aan de voltages ook niet, die laat ik liever ongewijzigd. Toch bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan