Tempfolder

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Bij het draaien van AdAware bleef hij hangen bij C:\Windows\Temp\Tempfolder, tenminste dat dacht ik.
Toen ik de bestanden bekeek bleek er iedere dag een Tempfolder gemaakt met de extenties aaa, aab,aac, enz. Het probleem echter is dat dit vanaf 2002 ongeveer 1000 bestanden geeft.
Hoe kan ik het maken van deze bestanden uitzetten of zorgen dat ze na het uitdoen van de pc weggegooid worden.
Of heeft het iets te maken met startpagina.nl

Dit alles speelt zich af op de computer van een oudere dame, hij deed zo raar het leek net of er op de achtergrond iets meedraaide, vandaar AdAware. Zij gebruikt startpagina.nl

groeten van Amaldo

Tem file kan je leeg gooien.
Kijk bij de internet explorer eens of de geschiedenis wel op 0 dagen staat.
Leer deze dame dan ook hoe ze de cookies en tijdelijke bestanden kan opruimen.
Dat zal al veel rotzooi weghouden.

Je zou even kunnen kijken of Bla.exe op de pc staat, dat is nl. het virus die via startpagina.nl binnenkomt.

Zorg in ieder geval dat de virusscanner up-to-date is.

Voor de temp files, history en cookies kun je Washee gebruiken.
Deze kun je ook automatisch laten opschonen. Dan hoeft ze verder ook niets te doen. Alleen oppassen dat je internet faforites niet aangevinkt hebt.

Dag Puppie en Lucky Fred,

Daar kan ik weer wat mee. Zal wel aan het eind van de week worden, maar ik laat in ieder geval even horen wat ik tegen kwam.

groeten van Amaldo

Geen Bla.exe aanwezig, computer is virusvrij. Alle Spyware verwijderd
Blijft het probleem van alle TempFolders die in C:\Windows\Temp aangemaakt worden.
Bij schijfopruiming worden ze niet geruimd (wel Temperoryfiles (Internetbestanden)
Ik heb bij Internetopties - geavanceerd , aangevinkt: De map met tijdelijke Internet bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten. Hopelijk verdwijnen dan al die overbodige mappen.

met een groet van Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan