Tempgenc

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
ik wil met tmpgenc progamma een videofragment omzetten naar mpeg om op dvd te branden maar hij ondersteund het niet wat doe ik fout ik ?

zoiets kon toch ook met nero omzetten van avi naar empeg of vergis ik me nu?

kijk eens op http://www.helpmij.nl/leden/tazman daar vindt je onder handige zaken avi2mpeg.
bij avi2mpeg zit ook decompress doe daar het avi file eens inladen en laat decompressen , er komt dan een file uit met de extensie pcm_avi doe die eens laden in tmpgencoder meestal lukt het nu wel.

Of laadt het bestand in Virtualdub en start daar een frame server. Laadt het vdr bestand vervolgens in tmpgenc.

Geplaatst door Wim1960
Of laadt het bestand in Virtualdub en start daar een frame server. Laadt het vdr bestand vervolgens in tmpgenc.

als er te veel compressed audio gebruikt is gaat dit ook niet altijd ;)

Klopt Ron, maar er is geen enkele oplossing die altijd werkt. Misschien is het bestand wel corrupt.

Geplaatst door Wim1960
Klopt Ron, maar er is geen enkele oplossing die altijd werkt. Misschien is het bestand wel corrupt.

dat ben ik volledig met je eens ja , als er maar een frame verkeerd is dan heeft tmpg er al moeite mee.

weet iemand of er ook een ander programma is waarmee je die avi files kan omzetten naar dvd?

helaas dat zijn demos nemen maar 1 minuut op?

nu had ik nog een vraag als je tmgenc gebruikt moet je dan internet op je pc hebben of maakt dat niet uit?

als je tmpg geinstalleerd hebt staan heb je geen internet nodig.

ok dan weet ik genoeg ik vroeg dat omdat ik tmpgenc op 2 verschillende pcs heb staan 1 met internet en 1 zonder en laat ie nou net met internet wel werken ok bedankt:)

Geplaatst door APOCALYPSE
ok dan weet ik genoeg ik vroeg dat omdat ik tmpgenc op 2 verschillende pcs heb staan 1 met internet en 1 zonder en laat ie nou net met internet wel werken ok bedankt:)

kan aan de versie liggen van tmpg of aan een codec die op de ene pc wel staat en op de andere niet.

weet je meschien welke codec ik er minimaal moet ophebben dan want tmpg werkt wel via internet en zonder internet echt niet??

welke versie van tmpg gebruikje ??

de codec die ik er minimaal op heb zijn.

divx 5
divx 3.11 alpha
xvid
ac3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan