• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Template external links importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

yns89

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2019
Goodmorning Boys,

Ik heb een template gemaakt die elke maand gedraaid kan worden met macro's. Met een klikknop op de template kan je elke maand de template opvullen en dit gaat allemaal prima:cool::D. Maar :P...

Elke maand wordt er een data uit de systeem gehaald en deze data wordt geplakt in de template als blad. Ik wil dat Excel het automatisch ophaalt(bijv: vanuit een netwerkschijf) op het moment dat er op "Button 1(2,3,4..)" geklikt wordt in excel.

Hieronder zie je een voorbeeld:
Knipsel111.PNG

Dus in plaats van handmatige verplaatsing (data en data2) naar de template wil ik dat excel het automatisch ophaalt vanuit een map(netwerkschijf):rolleyes::rolleyes: . Hiervoor kan ik misschien een "Open button" maken maar de bladen moeten wel onzichtbaar zijn en tijdens het opslaan moet het niet mee gaan met de template(anders wordt het bestaand mega groot).:evil:

Graag jullie hulp boys!!:evil::evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan