Template Plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BennyVingerling

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
22
Ik heb gister template's gekocht via een rapper website. De eerste template die ik heb gekocht deed het harstikke goed, naar lang zitten googelen heb ik hem op me site gekregen. Welliswaar heb ik gen Flash gedaan hoewel dat wel lukt. Er zat een HTML document bij, die opende ik via een kladblok en kreeg HTML code die ik simpel hoefte te plakke, bestanden uploaden, en tekst plaatsen en klaar. Dat is gelukt (zie me site; www.bennyvingerling.nl.tt). Nu heb ik 2 andere gekocht maar daar zitten steeds 2 bestanden in en geen plaatjes ofzo.
Van 1 neem ik het voorbeeld.

Naam: - Groote: - Type:
5661[1] - 1.212 kB - Shockwave Flash Object
5661[1]_.fla - 10.276 kB - FLA-bestand

Die ander was ongeveer het zelfde, ik kon ze allebei niet openen want het bijhorende programma zat er niet bij. Ik maak site's via de HTML mode bij FreeWebs. Als je me helpt wil ik ook nog wel een beloning geven, ben echt radeloos.

Post maar als je iets nog moet weten
 
Beloningen zijn niet nodig, dit soort dingen zijn redelijk makkelijk op te lossen. ;)

De flash bestanden moet je uploaden in plaats van sleur-en-pleuren (Knippen en plakken) vervolgens is er waarschijnlijk een HTML bestand waarin de bestandsnamen van de flashbestanden voorkomen.

Je kunt het voor de zekerheid even op je eigen computer testen door de volledige template in een mapje te zetten en dan de index.htm(l) te openen. Het kan zijn dat je een melding bovenin je IE scherm krijgt maar daar moet je even op Toelaten o.i.d. klikken anders zie je het Flashgedeelte niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan