template probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Hallo,

Ik heb mijn template aangepast maar bij het aanklikken dat hij alle pagina's moet updaten doet ie dat niet. Hoe zou dit komen? Het vakje met "update page when template changes is aangevinkt.

Van een andere site werkt dit wel. Dus van de ene site niet en de andere wel. Ik vind geen verschil en toch worden de pagina's niet geupdate van die ene site.

Laatst bewerkt:
je zou eens kunnen proberen om de site op de externe lokatie geheel te verwijderen (zorg voor een goeie backup) en dan opnieuw uploaden in DW

Hoe bedoel je dit ? Verwijderen in de map in dreamweaver en dan terug binnenhalen van op de server ???

ik krijg dit te zien als ik probeer up te loaden:
Updating C:\WEBSITES\DE TROUWE GELEIDER\
Done.
files examined: 53
files updated: 0
files which could not be updated: 0
total time: (0:00:02)

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je dit ? Verwijderen in de map in dreamweaver en dan terug binnenhalen van op de server ???

ik krijg dit te zien als ik probeer up te loaden:
Updating C:\WEBSITES\DE TROUWE GELEIDER\
Done.
files examined: 53
files updated: 0
files which could not be updated: 0
total time: (0:00:02)

Kan zijn dat er ook een foutje in de website zit.....kheb dat ook eens voorgehad...

de website op de externe locatie verwijderen in zijn geheel en dan via dreamweaver de site opnieuw uploaden

Misschien kun je dan de losse frames uploaden/opslaan. Er zijn meerdere pagina's gecreeerd als er een site met verschillende frames gemaakt is. Dan kan het niet voldoende zijn om de frames-page te uploaden/opslaan, dat kan je ook pagina voor pagina doen. Probeer dat maar eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan