• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Templates in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerardvanl

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2006
Berichten
21
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in outlook omdat een collega een template wilt hebben in outlook. De eis is dat het een mailtje wordt met de inhoud van een gespreksnotitie. Dus Naam, Telefoon nummer, aangenomen door, datum en selectie vakjes met: heeft gebeld, svp terugbellen, belt terug, etc.

Kunnen jullie mij misschien op weg helpen?
 
Je moet er voor zorgen dat Outlook Word gebruikt als editor. Dan is het eenvoudig: Maak in Word de kale notitie zoals je die gemailed zou willen hebben. Zet deze notitie onder de autocorrectie opties en maak later eventueel een macro om die notitie in een email te plaatsen.
 
Je moet er voor zorgen dat Outlook Word gebruikt als editor. Dan is het eenvoudig: Maak in Word de kale notitie zoals je die gemailed zou willen hebben. Zet deze notitie onder de autocorrectie opties en maak later eventueel een macro om die notitie in een email te plaatsen.

Bedankt voor je reactie. Maar Word als editor staat juist uit omdat er een 2de postvak in wordt gebruikt (van een andere user) en om dat te gebruiken moest de optie om Word te gebruiken als editor uit staan. (anders werkte het niet)
 
Kijk dan eens in Outlook bij "Nieuw" en eventueel ook bij "Extra, Formulieren, Macro".
 
Kijk dan eens in Outlook bij "Nieuw" en eventueel ook bij "Extra, Formulieren, Macro".

Nou ik ben met de formulieren aan de slag gegaan. En ik merk nu al dat het niet voor mij is weg gelegd :confused: . Ik snap er niks van. Ik had een formulier, stuur ik hem naar een collega. Inplaats van naar die collega gaat hij naar totaal iemand anders... :shocked: Ik snap niet goed hoe het werkt
 
Ik ben er ook geen held in. Maar omdat je Word niet kon gebruiken heb ik je deze tip gegeven.
In Help van Outlook (moet wel die Office Assistent uitgeschakeld zijn) wordt helemaal onderaan flink wat informatie over Formulieren en programmeren gegeven.
En heb je in Word al gekeken of daar niet een naar e-mail over te zetten template zit?
Wacht anders op iemand die hier beter in thuis is. Succes!
 
Ik ben er ook geen held in. Maar omdat je Word niet kon gebruiken heb ik je deze tip gegeven.
In Help van Outlook (moet wel die Office Assistent uitgeschakeld zijn) wordt helemaal onderaan flink wat informatie over Formulieren en programmeren gegeven.
En heb je in Word al gekeken of daar niet een naar e-mail over te zetten template zit?
Wacht anders op iemand die hier beter in thuis is. Succes!

Wat ik nu dus hoor is dat ik wel Word kan gebruiken. Ik kan wel die optie aanzetten omdat ze geen andere postvak-IN gebruiken.

Formulier heb ik gemaakt, maar dat werkt voor geen meter M$:mad:

Formulier in Word proberen dan maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan