Temporary Internet Files (750MB) ?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Ik Heb 40.000 bestandjes in de directory
"C:\Documents and Settings\Local Settings\Temporary Internet Files\" staan die een totale grootte van 750 MB hebben.

Ik kan ze maar 1-voor-1 verwijderen, en dat schiet natuurlijk niet op, ook de optie in InternetExplorer werkt niet die loopt vast.

Weet iemand hoe ik die bestanden kan verwijderen ??

Probeer ze in blokken van een stuk of 50 te verwijderen. " bestand selecteren, shift indrukken en met de muis naar beneden scrollen, zodat ze allen in blok komen te staan, hierna verwijderen. Duurt ook lang maar niet zo lang als een voor een.

Opstarten in de veilige modus en dan weggooien. Vergeet niet de grootte van de cache aan te passen.

In internet explorer op extra, internet opties en dan bestanden verwijderen klikken. Ondertussen een kop koffie zetten en dan rustig afwachten totdat ze weggegooit zijn

In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen en klik op Bestanden verwijderen. Je kan instellen om die map te legen als je IE afsluit, tabblad Geavanceerd en vink aan "de map met tijdelijke internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten'' en klik oke.

dank voor alle reacties

Tilburger:
per 2 bestandjes lukt het al niet, dus met 50 al helemaal niet...

M@rio & Gezina:
Ik kan zelfs naar columbia om mn eigen koffiebonen te plukken, te malen en er koffie mee te zetten, zelfs dan lukt de optie in InternetExplorer nog niet, die loopt gewoon echt vast.

Tiborv:
Goed idee, ik zal het ff proberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan