temporary internet files vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamesdean123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
hallo

als ik met mijn vista zoek op mijn pc vind ik temporary internet files onder

c:\Users\(gebruikersnaam)\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\...

en als ik die files of mappen wil openen gaat dat niet en als ik ze wil deleten lukt dat niet omdat de 'map' zogezegd niet bestaat of is verplaatst. Maar als het niet bestaat waarom duikt het dan op in mijn zoek resultaten? Heb alles al geprobeerd, mijn verborgen bestanden enzo zijn allemaal zichtbaar, dus dat is niet het probleem waarom ik de map niet vind. Via de normale manier in internetopties verwijderen lukt ook niet, C cleaner en andere kunnen het ook niet wegkrijgen. Iemand een idee hoe ik die zoekresultaten en bestanden volledig kan wegkrijgen?

bedankt

IE > Exstra >internetopties > algemeen > browsegeschiedenis > alles verwijderen

Wat ik ervan versta is dat je de zoekfunctie hebt gebruikt en dat je dan zo op deze mappen bent uitgekomen.

Deze mappen bestaan waarschijnlijk al niet meer, maar zijn geindexeerd door vista en daarom geeft vista deze nog weer...

Wat de oplossing dus waarschijnlijk is, is om de indexeer functie te resetten en alles opnieuw laat indexeren.

Succes :thumb:

hey

thanks, het resetten van het indexeren heeft geholpen. bedankt voor jullie hulp.

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan