temporary internet files

Status
Niet open voor verdere reacties.

pankmeister

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
Ik heb per ongeluk een site afgesloten waar ik nog een afbeelding van wou opslaan.
Nu ben ik op zoek naar een programmatje of een andere mogelijkheid om deze afbeelding uit de temporary internet files map "te plukken".
Rechtstreeks alle afbeeldingen uit deze map kopieeren is niet echt een optie omdat er verschillende tussenzitten met dezelfde naam, en ik de naam niet weet van de afbeelding die ik zoek.
Ik heb ook al geprobeerd met Total Commander (omdat ik weet dat deze automatisch bij een dubbele bestandsnaam een getalletje aan de bestandsnaam toevoegd), maar die vind in de map enkel een map genaamd AntiPhishing met daarin een DAT bestandje (er staan dus geen enkele andere bestanden in).
Iemand die mij kan helpen?

Windows toets + R en dan %TEMP%.
Daar even kijken!

Daarmee kom je in de tijdelijke map van windows (wat niets te maken heeft met tijdelijke bestanden van internet explorer), niet de temporary internet files map van internet explorer.
In de temporary internet files map staan inderdaad de afbeeldingen, maar zoals ik al zei is kopieeren niet echt een optie omdat er afbeeldingen in staan met dezelfde map.
Je kan namelijk in de map zelf geen thumbnail zien van de afbeeldingen.

En als je de temporary internet files op datum sorteert; staat die file van jou dan niet bovenaan?

Ron

En als je de temporary internet files op datum sorteert; staat die file van jou dan niet bovenaan?

Ron

Het probleem is dat er véél bestanden (lees meer dan 200 000) in die map staan, en ook andere bestanden dan afbeeldingen (html, javascript, ...)
Weet iemand waarom ik die bestanden niet kan zien als ik vanuit dos of total commander naar die map blader? Of de locatie van de ?database? waar een overzicht van de bestanden instaan?

Nee, niet daar even kijken. Dit is de Windows temp en niet die van IE.

Staat de site niet gewoon meer in je geschiedenis?

Jawel maar op de afbeeldingen werden random geladen, dus ik krijg telkens een andere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan