Temporary Internet Files

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fafifoeni

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Hallo,

Een paar dagen geleden had ik een trojan op mijn pc die zich bevond in C:\Local Settings\<gebruikersnaam>\Temporary Internet Files, ik heb hem succesvol kunnen verwijderen met MBAM, nu ben ik toch een beetje paranoia geworden en wou ik eens controleren of er nog iets in de map stond, aangezien ik op diverse fora kon lezen dat dat niet het geval zou mogen zijn... Nu staat er bij Local Settings helemaal geen map Temporary Internet Files meer, enkel een anoniem bestand genaamd Temporary Internet Filesmsn_download_tracking, weet iemand wat dit is en of dit normaal zou kunnen zijn, via google heb ik niet direct een antwoord gevonden...

Alvast Bedankt!

PS: "show hidden files en folders" is al aangevinkt...

op homepage Ctrl+Shift+Del drukken
dan worden alle cookies temp files en alles op dat gebied verwijdert
(indien alles is aangevinkt) dan hoef je je geen zorgen te maken dat er één of andere virus zit want alles wat zich daar bevindt word verwijdert

de bovenste boven die streep moet afgevinkt zijn
er staat namelijk:
cookies en tijdelijke internetbestanden bewaren waarmee de voorkeuren van uw favoriete websites behouden blijven en deze websites sneller worden weergegeven

Dit is niet echt mijn probleem, de map "Temporary Internet Files" is gewoon weg, ze staat er niet, enkel het bestand "Temporary Internet Filesmsn_download_tracking", zonder extensie en waarvan ik niet weet waar ze vandaan komt...

Probeer het bestand/map 's te hernoemen,dus alles weghalen wat na Temporary Internet Files komt. Evt. in de veilige modus(F8)

het stukje zin in je vraagstelling..."msn_download_tracking" zou mij verontrusten.
je zou msn totaal kunnen deinstallen en dan zien of de boodschap goed wordt weergegeven.
zie je geen verschil dan installeer je msn terug...

Ik heb gecontroleerd in de local settings van de andere gebruikers op mijn pc, hier stond het bestand niet in, waaruit ik kon concluderen dat het geen bestand van msn, windows live... was, ik heb het verwijderd en tot nu toe geen problemen gehad... Ik laat het topic nog even open voor het geval ik er toch nog problemen mee zou krijgen...

Bedankt iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan