Tempratuur 90 graden

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bracht mijn pc daarnaartoe om de waarde te bepalen, maar ik heb hem denet terug gebracht naar de zaak.
Het bleek dat ze een koelertje hadden verwisseld!

Bedankt voor jullie reactie's.

Een héél raar verhaal... Waardebepaling kan trouwens binnen 5 minuten, daar hoef je hem niet voor weg te brengen.
Waarom men tijdens een taxatie een koeler zou verwisselen is me een groot raadsel. Volgens mij zou je ze daardoor bijna aan kunnen geven voor vernieling.

Als ze nou nog de smoes gebruikten om een visuele bevestiging van het processor type te hebben maar nee daar waren ze te beroerd voor

Kan een waarde bepaling in 5 minuten :eek:
Tegen mij zeiden ze dat ze ps over 3 dagen klaar waren , omdat ze alles in die kast gingen bekijken.

Tja...
Als je 'men' een lijst geeft van alle hardware die in de PC zit kan men met de huidige nieuwprijs/'marktplaatsprijs' toch een aardige schatting maken, zeker in een computerwinkel.

Wat zij dan allemaal gaan doen is mij een raadsel: elk onderdeeltje stuk voor stuk controleren ofzo?

Nou is het gekke ik had een lijstje met wat er in mijn pc zat en zij zeiden dat ze liever de pc van binnen bekeken dus ze wouden het lijstje niet.
En ja dus ze wouden onderdeel voor onderdeel controleren.

klinkt als een geweldig verhaal om mensen geld uit de zak te kloppen.

waardebepaling is idd vrij simpel door te kijken wat erin en alles wat ouder is als drie jaar is eigenlijk al minder dan 100 waard.(desktop pc's dan) laptops iets meer

kun je dat briefje met de inhoud eens posten hier? kijken of we het eens kunnen zijn met die pc zaak

gr Joost

Graag.. Ik word nu wel erg nieuwsgiering.
Dit klinkt me niet best in de oren.

(welkom terug techie!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan