ten einde raad

Status
Niet open voor verdere reacties.

ole005

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
Beste mensen,

Hier komt mijn probleem: ik heb sinds een maand het bericht op m'n computer \windows\system32\config\system als ik hem opnieuw start. ik heb geprobeert om de computer opnieuw te installeren ( tot nu toe 8 maal) en op elk mogelijke manier, van snel fragmenteren tot langzaam fragmenteren, van oudere versies van XP tot de nieuwste, maar niets wil helpen. Ik heb hier op het forum 2 oplossingen gevonden; er was iemand die ongeveer hetzelfde probleem had en zei dat je je netwerkkabels en je USB kabels eruit moest pluggen en dat hij het dan zou doen. geprobeert, maar zoals ik al dacht kon het niet aan een zo klein probleempje liggen. Toen heb ik geprobeert een aantal bestanden te wissen en later weer te repareren en kopiëren in het DOS systeem. Ik dacht van mijn probleem af te zijn, maar na gemiddeld 3x opnieuw opstarten, is het weer zover. Kan iemand mij aub helpen, want ik bn inmiddels echt ten einde raad, ik weet niks meer. ik heb op verschillende forums rondgekeken, en verschillende dingen geprobeert, maar allemaal tevergeefs. Kan iemand mij uit de brand helpen, ik ben een jongen van 16 en een computer op die leeftijd is echt noodzakelijk;)

Thanx voor de link, ik ga het vanmiddag gelijk proberen en ik laat weten of het lukt!

Nou ik ga de goede richting op maar kom vast te zitten op het volgende punt:

7. Open the System Volume Information folder. This folder is unavailable and appears dimmed because it is set as a super-hidden folder.

Note This folder contains one or more _restore {GUID} folders such as "_restore{87BD3667-3246-476B-923F-F86E30B3E7F8}".

Note You may receive the following error message:
C:\System Volume Information is not accessible. Access is denied.
If you receive this message, see the following Microsoft Knowledge Base article to gain access to this folder and continue with the procedure:
309531 How to gain access to the System Volume Information folder

8. Open a folder that was not created at the current time. You may have to click Details on the View menu to see when these folders were created. There may be one or more folders starting with "RPx under this folder. These are restore points.

Ik hoop dat jullie me kunnen uitleggen wat hiermee bedoelt wordt zodat ik weer verder kan puzzelen

nee wacht maar ik heb het al gevonden! Ik kan weer verder..

hellup!!

Ik heb alles gedaan wat er in die handleiding stond, en het zag er goed uit, ik dacht dat ik het voor elkaar had gekregen, de computer deed het 1 dag, maar toen ik hem vandaag weer opnieuw opstarte, was er precies hetzelfde probleem... ik had zelfs nog snel antivirus en spullen geïnstalleert en uitgevoert... Hitman Pro hadden ze op tv aangeraden, dat was een programma met alle andere programma's in zich. Ik installeren en uitvoeren maar niks ernstigs...Hoe kan dit zo vaak voorkomen?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan