Ik heb sinds 2 jaar een telefoon van de zaak dus heb ik mijn prive telefoon aan de kant gedaan.Maar nu heb ik mijn prive telefoon nodig ,want bij mijn berichten heb ik nl een paar belangrijke wachtwoorden,opgeslagen.Ik had een backup op de pc maar laatst heb ik die helemaal geformateerd,en opnieuw geinstaleerd zonder erbij na te denken backups te maken van mijn programma,s..Je raad het al ,ik ben de pincode van mijn prive toestel kwijt dus kan ik ok niet bij mijn gegevens.
Ik heb het geprobeert met Nokia pc suit maar daarvoor moet je het toestel eerst aan zetten.Ik heb geprobeert de sim over te zetten naar een ander toestel maar strand meteen bij de pin.Bestaat er een programa die mij hiervoor uit de brand kan helpen?ik heb met undelete geprobeert de gegevens op mijn pc terug te krijgen maar naar het schijn theb ik het grondig verpest.Help aub
Ik heb het geprobeert met Nokia pc suit maar daarvoor moet je het toestel eerst aan zetten.Ik heb geprobeert de sim over te zetten naar een ander toestel maar strand meteen bij de pin.Bestaat er een programa die mij hiervoor uit de brand kan helpen?ik heb met undelete geprobeert de gegevens op mijn pc terug te krijgen maar naar het schijn theb ik het grondig verpest.Help aub