Terratec Home Arena 5.1 aansluiten op pc.. hoe?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floor1990

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo..

Ik heb vandaag een oude Terratec Home Arena 5.1 uit de kast gevist en wil die aansluiten op de computer.. heeft iemand een idee hoe?:thumb:

Ik heb alleen :

- Subwoofer
- 5 Speakers
- Die 3 stekkers met aan elke kant 2 tulip stekkers

Hoe sluit ik dit aan op de pc? want heb ik nog nodig?

Als de PC niet de Terratic geluidskaart ingebouwd heeft, ben ik bang dat je met die subwoofer en spreakers niet veel kunt beginnen. Je kunt hoogstens proberen of de tulpstekkers passen in de uitgangen van je PC, de front-speakers in een groene uitgang en de rear-speaker in een zwarte, de subwoofer in een oranje. (De kleuren hoeven niet helemaal te kloppen.) Het is wel een gok, maar kan niet echt kwaad.

Laatst bewerkt:
je hebt toch wel een onboard geluidskaart of niet?

heb je 3 gekleurde stekker ingangen achter op je pc?

In me geluidskaart heb ik gewoon een groene, blauwe en een oranje..

Maar in me subwoofer heb ik : 6 tullip ingangen welke moet ik dan gebruiken en in welk gat moet die in me pc?

Ik heb mijn computer aangesloten op mijn stereo installatie via een 2 tullip stekker in de aux ingang in me stereo installatie en gewoon de geluidsstekker aan de andere kant in me geluidkaart in me computer. Maar op mijn stereo installatie kunnen maar 2 boxen worden aangesloten.. en ik heb 7 boxen die ik wil aansluiten.. dus ik zat te denken. Zijn er geen versterkers waar 7 boxen op aangesloten kunnen worden? en op die versterker moet een aux ingang zitten zodat ik die weer kan aansluiten op me pc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan