• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Terug komen op de laatst gebruiikte plaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb een nogal lange Excel-bestand. telkens als ik wat moet invoeren (op datum) gaat het bestand helemaal naar het begin van het bestand.

Is het nu niet mogelijk dat de laatst gebruikte plaats in dat bestand direct getoond wordt, zodat ik hier dan meteen gegevens kan invoeren?

Met vriendelijke groet
Dukkel

??? Als je het Excel bestand opslaat op het moment dat je zojuist iets hebt ingevoerd en dan afsluit en dan weer heropent zou de cursor gewoon op dezelfde plaats moeten staan als toen je het bestand opsloeg.
Dus als je niet "zo stom" bent om een macro o.i.d. te hebben die bij het opslaan of afsluiten van het Excel bestand de cursor helemaal aan het begin neerzet dan moet dit gewoon werken!

Zie bijlage, waarin ik (hopelijk) je duidelijk maak wat ik hier boven al aangaf.

Tijs.

Bijlagen

Hallo dnties

Het werkt.

Bedankt, voor je interesse
Met vriendelijke groet
Jan Filarski

Tot je dienst, graag nog wel even je vraag als opgelost aangeven, anders denken andere lezers/helpers (in eerste instantie) dat de vraag nog niet opgelost is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan