Terug naar geleverd product help, snel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

canstro

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Wel na een 2 jaar, zou ik mn PC trug willen brengen naar hoe hij geleverd is, dus gwn vista herinstalleren... zodat ik gwn vista krijg zoals ik em kreeg bij de levering,, ik heb een aantal vragen hierover :

1) gaat men pc hierdoor beter / sneller/ ... gaan?
2) is er een betere manier?
3) Hoe doe ik dat dan?

ps ik ben in het bezit van een "Herinstallatie DVD" van windows vista is deze goed voor het doel dat ik wil bereiken?

+ ik zou zo snel mogelijk een oplossing willen omdat ik binnenkort vertrek,
alvast bedankt!

grtz
Canstro

Wel na een 2 jaar, zou ik mn PC trug willen brengen naar hoe hij geleverd is, dus gwn vista herinstalleren... zodat ik gwn vista krijg zoals ik em kreeg bij de levering,, ik heb een aantal vragen hierover :

1) gaat men pc hierdoor beter / sneller/ ... gaan? Ja
2) is er een betere manier? nee, tenzij je verrekte handig bent met tootljes en weet wélke tooltjes je moet gebruiken, maar da's voor een leek niet altijd weggelegd.
3) Hoe doe ik dat dan? DVD in de drive doen en de scherminstructies volgen

ps ik ben in het bezit van een "Herinstallatie DVD" van windows vista is deze goed voor het doel dat ik wil bereiken? ja

+ ik zou zo snel mogelijk een oplossing willen omdat ik binnenkort vertrek,
alvast bedankt! snel genoeg ;) ?

grtz
Canstro

Dank je! ik hoop dat ik je kan vertrouwen want als mn pc crasht :P voor de zekerheid zou ik graag een herstel CD maken van mn pc hoe hij nu is, gaat dit? en hoe? en CD of DVD?
een soort back-up

HerstelCD die heb je al. Een backup van je bestanden maken is sowieso handig. Da's een kwestie van binnen Vista naar je backupcentrum gaan.

maar is het mogelijk om een back-up van heeel je systeem te maken zodanig wanneer ik probeer vista te herinstalleren en er iets misloopt dat ik gwn het schijfje er in steek en ook heel vista er weer op komt?

Ja / nee, dat hangt af van de Vista versie die je hebt, welke heb je?

Configuratiescherm-> systeem en dan lees je bovenin links welke Windowsversie je hebt.

ik heb windows vista home premium 32-bit er staat nergens iets van SP1 dus ik veronderstel dat ik die niet heb.

Met die versie kun je geen complete systeembackup maken, maar er zijn genoeg andere methodes: online of software van derden aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan