Terug naar het bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Hallo,

Weet iemand van jullie mischien hoe ik dit volgende probleem kan oplossen?
Als ik een spel speel bijv: warrock of battlefield. Kan ik vaak gewoon spelen maar als ik dan een tijdje bezig bent sluit die vanzelf af en sta ik weer gewoon bij me dekstop.En is het spel weg.:confused:

Laatst bewerkt:
Is je PC goed schoon en helemaal stofvrij van binnen. Daar zou ik als eerste naar kijken, alles binnenin goed schoonmaken met een droge kwast .o.i.d., vooral ook de fans die erin zitten. Wel voorzichtig en eerst de stroom eraf en niet met je handen zomaar onderdelen aanraken!

Is je PC goed schoon en helemaal stofvrij van binnen. Daar zou ik als eerste naar kijken, alles binnenin goed schoonmaken met een droge kwast .o.i.d., vooral ook de fans die erin zitten. Wel voorzichtig en eerst de stroom eraf en niet met je handen zomaar onderdelen aanraken!
hmm, ik zal het eventjes proberen bedankt. je hoort nog van me.

ben je er mischien al achter gekomen wat het is? ik draai op windows7 en heb ongeveer het zelfde probleem. als ik bv aan het typen ben springt hij vanzelf weg na enkele seconden of tijdens een spel gaat hij vanzelf naar bureaublad.. nog ff en gooi dat ding naar buiten word er niet goed van :p:evil:

groeten!

het is een nieuwe computer.. dus zo vies is het nog niet van binnen:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan