terug naar IE 5.5?

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Sinds kort heb ik IE 6, want ik heb alle updates van windows geïnstalleerd. Versie 5.5 beviel me veel beter, want toen kon ik zelf instellen welk programma er opent als je een geluidsbestand op internet wil downloaden.

Ik kom er niet achter hoe en of je IE6 in win98SE eraf kunt halen en weer terug kan gaan naar 5.5. (of zijn ze naast elkaar te gebruiken?)

Hoi,

Als je een upgrade hebt gedaan van IE5.5 naar 6, kun je die eenvoudigweg ongedaan maken in Configuratiescherm > Software
Naast elkaar gebruiken kan bij mijn weten niet.

Al eens een goede browser overwogen? :D

Groetjes,

Pieter

Ik zie het nu Pieter, hier had ik al gezocht maar kennelijk had ik er de eerste keer over heen gekeken.
Een goede browser? Na de laatste dagen enkel nòg slechtere browsers te hebben ervaren, probeer ik nu Flashpeak slimbrowser uit, bevalt al een stuk beter dan IE 6.
Heb jij nog suggesties?

en bedankt natuurlijk.

Ik ben volledig voor Opera overstag gegaan, maar anderen zweren juist weer bij Mozilla.
Wat ik van FlashPeak begrijp is dat het een uitbreiding van IE is. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van, aangezien je de fouten/zwakheden van IE blijft houden.

Groetjes,

Pieter

@ muziekleraar,
Ik kan je mozilla firebird aanraden,
die heeft ongeveer de interfase en gebruikersgemak van IE - de fouten en irritante dingen waarmee ms zichzelf willen bevoordelen.(zoals het wegnemen van jouw keuzes)

MozillaFirebird is te downloaden in een zip file die je kunt uitpakken in een map naar keuze, er is dus geen installatie nodig en hierdoor erg makkelijk uit te proberen...

Andere voordelen zijn bv dat spyware in de categorie van toolbars nietmeer geïnstallleerd kan worden omdat die troep totnu toe alleen nog voor IE word gemaakt.(of iig 90%)

Achwel, zie voor uzelf->
productShotFirebird.jpg

Hier staat mozilla's eigen uitleg waarom je beter op mozilla firebird zou kunnen overstapen.
Ik gebruik'm zelf ook:)
(zijn er nog meer mensen met firebird die w88 op een adapter voor roboform? Mail de maker dan aub!)

Laatst bewerkt:
Okee, Opera lijkt me wel wat. Die ga ik voorlopig eens uitproberen. Op Modzilla was ik al eerder afgeknapt en nu weer: ik heb een website die ik tot nu toe met een superhandig wysiwyg-progje maakte.
Bekijk de volgende pagina eens, met achtereenvolgens IE, Opera en Mozilla

http://www.dse.nl/~mereldwijn/geluidsarchief.html

Bij mij geeft Mozilla het grootste deel niet eens weer (Netscape ook niet) en plaatjes op de andere bladzijden verschijnen op de verkeerde plek.
Nu ben ik bezig zelf html te leren, zodat ik beter snap waarom dat gebeurt, maar tot die tijd in ieder geval geen Modzilla of Netscape.

Toch bedankt!

ok mooi, great:D veel plezier met Opera muziekleraar:)
Ook opera werkt erg lekker en is imo ook beter dan IE.

Maar best interessant vind ik om te weten waarom opera en IE wel met bovenstaande site wegkomen, maar mozilla niet. Ligt dit aan de manier van html schrijven of aan de browser:eek:?

Laatst bewerkt:
Ik heb vooralsnog geen zekerheid over de oorzaak, ik vermoed wel dat het met het javascript te maken heeft, want Opera zonder Java kan de pagina ook niet goed lezen. Het is ook zo dat ik één bepaalde update van windows (juist die van java virtual machine) niet moet installeren want anders werkt dat programmaatje (WEB!) niet.
Ik wil overschakelen op 1st page om mijn pagina's te maken, omdat je dan beter ziet wat er in de bron gebeurt, maarja het ontbreekt me te vaak aan tijd...

Laatst bewerkt:
Thnx voor de tip, ik zal binnenkort 1st page ook eens proberen. Momenteel bekom ik met Spiderwriter.
Ik zocht al een andere oplossing omdat deze shareware is...
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan