terug naar voorige pagina gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ism

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
71
beste mensen . ik weet hoe moet deze vraag plaatsen . ik heb windouw7 op mijn laptop als ik surf na een tijdtje worm laptop warm en kan niet terug naar voorige pagina klik op pij wil niet pas als ik op nieuw opstarten .
 
Hoi,
gee ff aan welke laptop je hebt (merk/type enz). Geef ook even de situatie aan, staat de laptop dan op tafel met een tafelkleed erop of zoiets?
Zorg in ieder geval dat de ventilatieroosters aan de onderkant en evt. aan de zijkant vrij zijn en kijk of er geen stof inzit. Anders even met een kwastje of voorzichtig met de stofzuiger (in de lage stand) eens over de ventilatieroosters gaan. Heb je de laptop met Win 7 erop zo gekocht of stond er eerst een ander besturingssyteem op? Hoe oud is de laptop?
 
dank je wel mik . deze laoptop heb ik voorige jaar nieuw gekocht met vista na hardisk vevangen heb besluiten om andere besturingsysteem heb win7 gekozen na een tijdtje ging goed sinds t wee weken begingt met deze klacht . ik denk iets met besturingsysteem ik weet niet zeker .ik heb deze topic geplaatst . mischien iemand kan me helpen . weet wat dat is , is een keer gerepareerd mb vervangen en koeler onder garantie . ik kwam later achter een beetje dom mijn fout ik heb hem vaak op dikbed gelegen en vinteleerd niet goed .. nu hou ik altijd hoog vrij van onder
 
Ja als je 'm op een dekbed legt dan worden de ventilatieroosters afgesloten wat natuurlijk de koeling beïnvloedt. Ik denk toch dat je er iemand even naar moet laten kijken die er een beetje verstand van heeft. Meer als het advies in #2 kan ik je ook niet geven omdat ik dat van hieruit niet verder kan beoordelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan