Terug naar windows tijdens spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Extreme J

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2001
Ik heb laatst een budget versie van Colin McRae Rally 2.0 gekocht, en geïnstalleerd en alles werkte perfect.

Nu wilde ik het gister weer opstarten maar als ik dat doe krijg ik het introscherm (gewoon fullscreen, dat wel) en dan komt de 'windows rand' om het scherm heen en blijft het spel hangen.
Als ik CTRL+ALT+DEL doe, en in task manager voor 'switch to' kies, gaat ie weer terug naar de game, en kan ik weer 10 seconden ofzo verder...maar dan gebeurt precies hetzelfde!

Any Ideas? :confused:

Edit:
Ik speel het op Windows XP Service Pack 1 en heb 256 MB intern geheugen en een 16MB Cyberblade videokaart (laptop he :D)

probeer het eens met ALT+TAB, op die manier kan je heen en weer schakelen tussen actieve programma's.

Wat ook nog het probleem zou kunnen zijn is dat het programma niet in"full-screen mode wordt uitgevoerd.

Ga in explorer naar het .exe bestand waarmee het programma wordt gestrart, klik met je rechtermuiknop op het icoon en kies "properties". In het tabblad "compatibility" zie je een optie "exectute in full-screen" kijk even of dat aangevinkt staat. :p

dat was snel :D

Alt-tab werkt niet, ook al geprobeerd...

Ik zal de compability dinges es instellen...ik las nl. ook dat het programma eigenlijk niet goed op XP draait.

Edit:
Die compitablity **** werkt ook niet...idie full screen optie kan ik niet vinden, dus heb ik:

640X480 resolutie aangeklikt (geen resultaat)
In Win98 en 95 mode geprobeerd (geen resultaat)
Advanced text services uitgezet (geen resultaat)

:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan