terug problemen met norman

• Onderwerp starter Onderwerp starter alloo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alloo

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Ik heb terug problemen met NVC, als ik wil internet-updates verschijnt er een venster met de vermelding"uw lincentie is verlopen" maar mijn licentie loopt tot12-08-2007 ,en mijn volgende is betaald op 06-08-2007, ik heb al een mail naar NCV gestuurt maar noppens nog geen antwoord, wat een service.Weet er iemant of ik een andere vericatiesleutel krijg bij de licentie verlenging? Wat kan ik ondertussen doen, want ik zit zonder virusscanner op mijn pc

een heel simpel andwoord maar wel een die vaak werkt:

probeer NVC gewoon eens opnieuw te installeren, kijken of het dan wel weer goed werkt.

mocht het helemaal niet meer lukken dan raad ik de goede en gratis AVG antivirus aan. die kan je overal downloaden.

dat heb ik allemaal al gedaan vewijderen+opkuisen terug installeren,maar ondertussen is mijn licentie betaald,maar 't zal de laatste keer dat ik NVC betaald heb

Hoewel ik helemaal met je eens ben dat het niet goed is.............heb je het over drie dagen.

Je krijgt geen andere sleutel. Je huidige sleutel wordt hergebruikt en updates worden verlengd etc.

Je zou van Norman via e-mail of post een bericht moeten hebben gekregen dat de licentie is verlengd. Als dat (nog) niet is gekomen, dan moet je gewoon met Norman bellen hierover.

Contact informatie Norman/Shark m.b.t. je licentie-verlenging:
Telefoon: +31-(0)23-7890222
Fax: +31-(0)23-5613165

Sales: sales@norman.nl

Wat ik zelf wel gezien heb is dat de verloopdatum op 00-00 etc. wordt gesteld. In dat geval moet Norman worden geherinstalleerd.

Tip: Zijn er problemen met de werking van Norman Anti-Virus, gebruik:
Norman Repair Center: ftp://ftp.norman.nl/NRC/Norman_Repair_Center.exe
Norman Repair: ftp://ftp.norman.nl/NRC/RepairNVC.exe

Succes,

Tijs.

Norman heeft gereageerd,en het opgelost.
groetjes alloo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan