terughalen foto's leeggemaakte prullebak

Status
Niet open voor verdere reacties.

denooy

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005

Hallo allesweters [ hoop ik ],
er is door mij per abuis een prullebak leeggemaakt met foto's, welke eerst op een stick hadden gemoeten.
Nu is een hele vakantie verdwenen.
Kunnen deze met enkele kunstgrepen nog ergens vandaan worden gehaald?
Ik hoop het!

Piet de Nooy
Wageningen.

helaas......
een mooi programma, maar ik denk dat het al te lang geleden is [ 22-05-2010 ] ???
nog andere suggesties?

piet de nooy

Zoals hier boven al staat kan je Recuva gebruiken.

Maar let erop dat je het niet op je computer zet, zet de computer nu in Stand By en sluit alle programma's en haal je Internet Kabel eruit.
Zet/installeer dan Recuva op een cd-rommetje op een ander computer en open het op de computer met de verwijderde bestanden.
Als je ook maar een klein bestandje op je computer word gezet, dan worden de foto's overschreven en kan je ze niet meer terug krijgen.

Groeten, Remi1995.

Ontzettend bedankt voor de tip, het is al 2 maanden geleden dat ik ze via de prullebak heb verwijderd en denk ik dat ze al lang zijn overschreven, want andere foto's van vorige week kon ik makkelijk terughalen.
Het betreft hier een korte vakantie naar het appartement van mijn dochter in Turkije...het makkelijkst is natuurlijk om nog een keer te gaan, haha.....
Ik zal het nog wel proberen om het advies op te volgen, maar sluit wel vast mijn vraag.
nogmaals bedankt.

Piet de Nooy.

de nooy,
Misschien is het handig als je een externe harde schijf koopt voor het back-upen.
Ik maak bijna elke week een back-up en dan verwijder ik de oudste.
Als mijn harde schijf kapot gaat of ik verwijder perongeluk iets dan haal ik het terug van de back-up.

Remi1995

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan