Terugkerende afwezigheidsassistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

dixieyup

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2005
Berichten
18
Goedemiddag,

Aangezien ik vanaf deze maand parttime ga werken wil ik eigenlijk op de dagen dat ik er niet ben de inkomende mail automatisch laten beantwoorden met een mail dat ik er niet ben. Ik weet dat deze mogelijkheid er is door middel van de afwezigheidsassistent.

Is het ook mogelijk om dit automatisch op mijn vrije dagen in te laten stellen, dat ik niet elke keer opnieuw de afwezigheidsassistent op aan- of afwezig moet zetten. Ik vergeet dat namelijk wel eens en het zou fijn zijn dat dat automatisch voor diverse dagen in de week ingesteld kan worden.

Alvast bedankt,

Marleen
 
Ja, dat kan ... als je exchange 2007 in je bedrijf hebt en jij office 2007 op je PC. :)

Anders moet je het zelf manueel activeren, wat je gelukkig ook wel via de OWA kunt doen.
 
Owa?

Goedemorgen,

Bedankt voor je snelle reactie. Wij hebben geen 2007 versies, ze zijn allemaal wat verouderd (volgens mij 2003, maar ik ben nu thuis i.p.v. op het werk dus het is een gokje).
Wat bedoel je met OWA?

Groetjes!
 
Goedemiddag,

Aangezien ik vanaf deze maand parttime ga werken wil ik eigenlijk op de dagen dat ik er niet ben de inkomende mail automatisch laten beantwoorden met een mail dat ik er niet ben. Ik weet dat deze mogelijkheid er is door middel van de afwezigheidsassistent.

Is het ook mogelijk om dit automatisch op mijn vrije dagen in te laten stellen, dat ik niet elke keer opnieuw de afwezigheidsassistent op aan- of afwezig moet zetten. Ik vergeet dat namelijk wel eens en het zou fijn zijn dat dat automatisch voor diverse dagen in de week ingesteld kan worden.

Alvast bedankt,

Marleen
Vooral niet doen. Je spam mail wordt dan ook beantwoord. Is het zo erg als je e-mail een dag later of zelf twee dagen later wordt beantwoord.
 
OWA staat voor Online Web Access.
Je kunt je mail ook via de explorer openen, vaak is dat http://webmail.blabla.nl, maar dat kan natuurlijk verschillen.
Als je dat hebt, kun je daar de rule af- en aanzetten.
 
Schedule Auto Reply

Ja, dat kan ... als je exchange 2007 in je bedrijf hebt en jij office 2007 op je PC. :)

Anders moet je het zelf manueel activeren, wat je gelukkig ook wel via de OWA kunt doen.

Hoi "The Doctor"

Zou u mij uitleg/meer info hierover kunnen geven? Ik kan hier namelijk niets over vinden op internet. bij voorbaat dank!

Groeten,

Mark
 
Laatste reactie is van 4 juni 2007, beetje overtijd lijkt me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan