Terugkerende vergadering aanpassen door een gemachtigde

Status
Niet open voor verdere reacties.

virgini

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Beste lezer,

Ik heb een probleem met Outlook 2007.

Wanneer een secretaresse in de agenda van haar baas (waarvoor ze is gemachtigd) een terugkerende vergadering maakt (waarbij 1 andere persoon is uitgenodigd) komt deze afspraak in beide agenda's te staan.

Nu wil ze 1 afspraak aanpassen. Ze opent deze afspraak (en dus niet de reeks), voegt 2 extra genodigden toe, wijzigt de titel van de afspraak en ook in de afspraak zelf maakt ze een wijziging (om duidelijk te maken dat het om een gewijzigde afspraak gaat).

Na controle in de diverse agenda's blijkt dat bij de genodigden (zowel de oude als de nieuwe genodigden) de afspraak goed is gewijzigd maar vaak (dus niet altijd) bij de Organisator (haar baas) de afspraak nog ongewijzigd is gebleven. Bij deze afspraak staan de nieuwe genodigden er niet bij (bij 1 afspraak staat 1 nieuwe genodigde er wel bij, 1 andere niet) en ook de titel en de inhoud is niet gewijzigd. Wel zie je dat de terugkerende afspraak is onderbroken (rondje met schuine streep er doorheen in de rechter onderhoek in de agenda).

Ze heeft de afgelopen dagen op deze manier een 10-tal afspraken moeten wijzigen en in 8 gevallen is het fout gegaan, in 2 gevallen ging het goed. Ze weet niet met 100% zekerheid te vertellen dat ze in alle gevallen exact dezelfde handelingen heeft uitgevoerd.

Hebben hier meer mensen last van en wat is een mogelijk oplossing?

Server:
- Windows server 2003
- Exchange 2007

Client:
- Windows XP
- Outlook 2007 SP2

Hoi,

Ik kan me één situatie voorstellen waarbij dit voor komt, maar of dat echt de oorzaak is .....
Mogelijk heeft 'the boss' op het moment dat de secretaresse de afspraken aanpast, zelf ook zijn agende geopend ......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan