Terugvinden verloren emails met bijv. Drive Rescue

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Hoi,

Ik ben door in-/exporteren van emails onlangs zo'n halfjaar (afgelopen halfjaar) verzonden emails kwijtgeraakt en dat vind ik niet leuk.
Nu heb ik via het gratis programmaatje Drive Rescue getracht er iets van terug te vinden, maar:

a. Ik weet niet of ik dat programma goed hanteer. Ik vond wel (oude?) pst-bestanden, maar of dat nu verwijderde of degene waren, die ook gewoon in Outlook staan, ik weet het niet. En bovendien: outlook.pst-bestanden lukten me dus niet op een harde schijf terug te zetten.
b. ik vraag mij af of er nog andere mogelijkheden zouden kunnen zijn.
Wie o wie?
(vrees het ergste trouwens...:( )

Laatst bewerkt:
Standaard zet MS Outlook alle bestanden (behalve contacten) in:

C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.

Maar ik weet niet wat je precies bedoeld met "importeren en exporteren" en met "het lukt niet pst-bestanden terug te zetten op een harde schijf".
Waar staan die pst-bestanden dan nu? Heb je al gewoon laten zoeken met de zoekterm: ".pst"?

Standaard zet MS Outlook alle bestanden (behalve contacten) in:

C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.

Maar ik weet niet wat je precies bedoeld met "importeren en exporteren" en met "het lukt niet pst-bestanden terug te zetten op een harde schijf".
Waar staan die pst-bestanden dan nu? Heb je al gewoon laten zoeken met de zoekterm: ".pst"?

1.Ik weet dat deze pst-bestanden in C:/Documents en settings enz. staan.
Maar het gaat hier om verdwenen pst-bstanden (half jaar verzonden emails), die ik misschien nog terug kan vinden verscholen op de harde schijf. Met Drive Rescue.
Ik vond inderdaad via Drive Rescue een hele partij Outlook-pst-bestanden, maar het terugzetten onder C:/Documents en settings (dus weer 'zichtbaar') weigerde.
Als ik het gevonden Outlook-pst-bestand via Drive Rescue wil bewaren (=terugzetten) op een aparte partitie van mijn harde schijf, krijg ik als melding 'Could not read source file(device: Windows station C (76,69 GB) MFT file ref: 16213, size: 635913216). Dat snap ik dus niet.
Want : Het lukte mij wel met ook gevonden archive.pst-bestanden.

2.Je kunt via Outlook zelf en dan via 'Bestand>Importeren en exporteren' deze bestanden (alles wat er maar in is opgeslagenm) van de ene naar de andere outlook zetten.
Maar dat kan overigens ook door gewoon kopieeren van het pst-bestand naar C:/Document en settings... enz.

NB: Het zijn wel pst-bestanden, maar staan niet als zodanig in de pc. Als ik daar nl. op zoek, vindt deze ze niet. Ze staan te boek als 'Outlook' of 'archive'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan