terugzetten .pst outlook 2003 mogelijk in outlook 2007? / outlook 2003 herstel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marilou

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Berichten
21
meerdere vragen ik weet het, maar wel gerelateerd aan 1 probleem dat vannacht ontstond.
Mijn pc startte niet meer op, ook niet na herstelpunt. Er was een probleem met opstart windows. via F11 fabrieksinstellingen teruggezet en bestanden bewaard, die werden weggeschreven naar de C schijf als gewone map backup, met daarin program files docs etc.
Hoe zet ik nu eea terug? Ook Outlook 2003 ben ik kwijt en office 2007 staat er weer op; die zat er op bij aanschaf maar er zat geen aankoop sleutel bij, dus daar heb ik niets aan.
Het gaat mij met name om al mijn mailboxen, de pst bestanden weer in de benen te krijgen.
super dank voor een spoedig antwoord
:thumb:
 
Hallo,

Je .pst bestand wordt standaard opgeslagen in de map <station>:\Documents and Settings\<gebruiker>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.
Weet zo even niet óf je deze map ook hebt meegenomen met de backup, anders ben ik er bang voor dat je het niet meer terug kunt vinden :(
 
Ja, dank die heb ik ook gebackupt. vraag is hoe zet ik het terug en de overige vragen als sneeuwbal, zie bericht...:eek::confused:
 
Marilou,

In je nieuw geinstalleerde Outlook naar accountinstellingen gaan en locatie van gegevensbestand opzoeken.
Afhankelijk of je de kopie/backup weer op de originele plaats hebt terug gezet, of de locatie op een externe
locatie/schijf....

Groetjes,

Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan