Test en help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonhie

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Hallo ik heb deze site gemaakt maar nu heb ik een probleem de spry menu in google chroom doet het normaal maar in IE komen de link opeens links boven in de hoek te staan weet iemand wat ik fout heb gedaan.

Het gaat om de links prijzen en examen.

Alvast bedankt

In Firefox en Opera werkt het ook normaal. Overigens is het Losse prijzen. Waarom het in IE anders gaat, weet ik niet.

Ik heb wegens gekende ellende en persoonlijke voorkeur (voor Chrome en FF) MSIE 5 - 6 - 7 - 8 verwijderd, alleen de versie 9 (beta) laten staan en daar ziet het er ook goed uit (op de opmerking in rood hierboven na...)! Kan maar niet wennen aan de onhandige bediening van MSIE... :o

ik zag wat dingen in je code staan die ik niet helemaal kon plaatsen:

Code:
<li><a href="geslaagden.html">Geslaagden
          <geslaagden>
      </a></li>

dat <geslaagden>, volgens mij een foutje?

en hier:

Code:
</li>

<li><a class="MenuBarItemSubmenu" href="#">Examens</a>
      <ul>

die </li> moet denk ik achter de link want nu sluit het niks en wordt die andere niet afgesloten

en op het einde gebruik je <span> maar dit wordt nergens afgesloten, lijkt me ook niet zo handig.

Mvg

Michel.

Ik heb wegens gekende ellende en persoonlijke voorkeur (voor Chrome en FF) MSIE 5 - 6 - 7 - 8 verwijderd, alleen de versie 9 (beta) laten staan en daar ziet het er ook goed uit (op de opmerking in rood hierboven na...)! Kan maar niet wennen aan de onhandige bediening van MSIE... :o

Ik heb het maar simpel veranderd tot IE 9 uitkomt maar dan zit je nog steeds met het probleem dat niet iedereen zijn IE update.

ik zag wat dingen in je code staan die ik niet helemaal kon plaatsen:

Code:
<li><a href="geslaagden.html">Geslaagden
          <geslaagden>
      </a></li>

dat <geslaagden>, volgens mij een foutje?

en hier:

Code:
</li>

<li><a class="MenuBarItemSubmenu" href="#">Examens</a>
      <ul>

die </li> moet denk ik achter de link want nu sluit het niks en wordt die andere niet afgesloten

en op het einde gebruik je <span> maar dit wordt nergens afgesloten, lijkt me ook niet zo handig.

Mvg

Michel.

Getest maar haalde niets uit in IE helaas iig bedankt.

ik vind de site een beetje saai, dat komt vooral door de gebruikte kleuren.
zorg er voor dat je wat meer padding hebt bij het witte vlak waar al je tekst in staat, (dus <div class='content'>...</div>).
en waarom heb je speciale "+" pakketten waarbij je alleen extra een Tussentijdse toets hebt die je voor even veel geld er los bij kan kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan