Test je favoriete Popup-Killer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alles houdt AdShield 1.2 tegen maar die kunnen ook niet z'n kwaad volgens de site, heb niet alles getest, ben een beetje laf wat dat betreft, wel een goede test-site! :)

Ik heb wel alles getest. Adshield houdt praktisch alles tegen. Bij mij zit Adshield's blocklist dan ook behoorlijk vol, zeker gezien de blocklist die Ton Kleinkramer er destijds bij verstrekte. Goeie popup killer, Gezina. Aardige test-site, Bennie!

Wat is de beste pop-up killer volgens jullie? Ik heb er namelijk nog geen maar ik wil toch een goede hebben.

Heb ook het popup testje gedaan om eens te proberen of het werkt en ik moet zeggen dat hij alles tegen heeft gehouden dus ben er zeer tevreden mee met mijn popup killertje.

Geplaatst door Lima-nl
Heb ook het popup testje gedaan om eens te proberen of het werkt en ik moet zeggen dat hij alles tegen heeft gehouden dus ben er zeer tevreden mee met mijn popup killertje.
Heeft hij alles tegengehouden? :eek: Welke gebruik jij dan? Dat wil ik wel weten.

:cool: Mijn firewall blockte ook alle popups:)
Ik gebruikte altijd deze(commerciële) site op m'n popupfilter te testen. (werkt alleen met javascript/VB aan)

ai, hier valt mij blocker (Pop-up Stopper v2.92) door de mand:
bij de 1e 6
bij de 2e 2
en de anderen doen het ook al...

Als ik IE gebruik ipv Opera houdt ie ze allemaal op 1 na tegen. Wat is een goede blocker om naast Opera te gebruiken?

Opera zakt bij mij voor de MouseOver test en AdShield voor de Come&Go Test.

Groetjes,

Pieter

Ik gebruik ook adshield en ben er zeer tevreden mee.

Hij hou alle popups tegen.

Laatst bewerkt:
Sinds eind April, en omdat Doug waarschijnlijk nu eens zijn brood zal willen verdienen met zo'n uitstekend programma.

Triest, maar je kunt het hem nauwelijks kwalijk nemen.

Adshield heeft een nieuwe versie en meende geld te moeten vangen.

Mozilla doorstaat alles goed, behalve de mouseover, maar ik kan ook JS uitzetten en dan is dat ook opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan