Test mijn Flash game ideetje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dikke aap

Banned
Lid geworden
16 feb 2007
Ik heb een spel geprogrammeerd in flash. Als jullie willen, test hem ff en geef feedback op eventuele bugs. Ik ben nog maar een beginnende actionscripter, dus verwacht niet de meest solide, bugproof gameplay.:D

http://www.newgrounds.com/portal/view/264366

Apen zijn als een soort zuurstof voor mij (dikke aap 12-7-1987)

En een aap die met de veren van iemand anders wil pronken...

Of je link is niet correct natuurlijk want de game die jij hebt aangegeven staat daar al een poosje

Author Zynex-18
Profile | Site | Wishlist
Origin 09/06/2005 08:06PM EST
Size 1,404.6Kb
Score 3.81/5.00 (Explanation)

En een aap die met de veren van iemand anders wil pronken...

Of je link is niet correct natuurlijk want de game die jij hebt aangegeven staat daar al een poosje

Author Zynex-18
Profile | Site | Wishlist
Origin 09/06/2005 08:06PM EST
Size 1,404.6Kb
Score 3.81/5.00 (Explanation)

Das mijn oude nickname.... doh. Ik ben al jaren actief op newgrounds.
check mn homepage www.zynex-studios.nl
was ff benieuwd wat de mensen van dit forum van mn game vinden.. maar er is meteen achterdocht... komop zeg.

Laatst bewerkt:
Ik ben nog maar een beginnende actionscripter, dus verwacht niet de meest solide, bugproof gameplay

Als jij in 2005 een game produceerd dan vind ik het wel apart dat je een beginnende Actionscripter zou zijn.

Als jij in 2005 een game produceerd dan vind ik het wel apart dat je een beginnende Actionscripter zou zijn.

Op dat niveau prik ik mezelf... ik zie dingen die vele malen beter gescripped zijn door gevorderde ASers... dus ik prijs mezelf niet hoog. Bovendien doe ik van alles wat, aangezienik webdesigner van beroep ben :confused:. Ik heb zelfs nog een 2e acount op newgrouhnds waarop ik flash Cartoons heb gepost.

Laatst bewerkt:
Alleen zynex zelf zou zo gek zijn om over dikke paarse apen in zijn handtekening te praten :)

grappig spelletje maar rare knoppen

ik zit in een kamer met een ladder, en ik kwam de kamer binnen, wordt naar boven getrokken (door...?) en ga nu langzaam dood :rolleyes:
maar de comments op de site zijn wel uit 2005, of je hebt hem geupdate of hij is oud.

bedoel je de besturing zelf? die is inderdaad wat wennen. Oh en de eindbaas kan zit een bug in... soms blijft hij hangen... dan blijft ie stilstaan en komtie niet van zn plek. Verder heb ik ook op newgrounds ooit de reactie gehad dat hij/zij door een muur heengelopen was... ik heb dat nooit gevonden eigenlijk

ik zit in een kamer met een ladder, en ik kwam de kamer binnen, wordt naar boven getrokken (door...?) en ga nu langzaam dood :rolleyes: .

Dat is de vleermuis die jou kant op komt in die kamer. :)
(betreft kamer alsmaar rechts aanhouden)
Als de die doodslaat (knoppen werken nog steeds) op geluk dan zit je vast en kun je niets meer

ik zit in een kamer met een ladder, en ik kwam de kamer binnen, wordt naar boven getrokken (door...?) en ga nu langzaam dood :rolleyes:
maar de comments op de site zijn wel uit 2005, of je hebt hem geupdate of hij is oud.

hij is flink oud ja... toen de tijd scriptte ik nog niet op 1 frame, maar op elke movieclip.

Dat is de vleermuis die jou kant op komt in die kamer. :)
(betreft kamer alsmaar rechts aanhouden)
Als de die doodslaat (knoppen werken nog steeds) op geluk dan zit je vast en kun je niets meer

Nu ik er nog een keer heenloop gaat het wel goed

Gebruiker en alias van hem zijn beide gebanned en weinig nut om dit topic open te houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan