Test mijn hulpforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

link10001000

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2011
Hoe vinden jullie mijn hulpforum: http://hulpbenodigd.webklik.nl?
Als jullie het getest hebben wil ik dit weten:

-Kunt u een account aanmaken?
-Kunt u een topic plaatsen?
-Kunt u reageren op een vraag?
-Ziet u uw gebruikersnaam in de gebruikerslijst staan?
-Werkt bij u de optie wachtwoord vergeten?
-Kunt u zonder problemen inloggen op uw account?
-Kunt u een persoonlijk bericht versturen en ontvangen?

Alvast bedankt voor het testen van mijn website. :thumb: :thumb:

Groeten,
Link10001000
:D :D :D :D :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat dit een ip ban is?
Ben hier niet veel actief, maar dit mag volgens mij niet :+)

Waarom zou dit niet mogen?

Denk dat het wel beter in 'Test mijn Website' hoort te staan.

Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Dit mag inderdaad niet! :eek:
Van mij mag het, hij wilt gewoon dat zn website word getest lijkt mij geen overtreding. Hij vraagt alleen nogal veel waardoor mensen een account gaan maken. Slim. :p

[ONTOPIC]
Eerste vraag: "Zijn er al niet genoeg van zulke forums/fora (nederlands is soms lastig :p)"
Tweede vraag: "Waarom plaats je zelf geen phpBB forum ofzow? dat is nog beter te beheren dan dit... :|

Laatst bewerkt:
Vraag verplaatst van Programmeren > Test mijn programma naar Site check. Aldaar zou ik de specifieke regels er nog eens op naslaan; de teksten op je site (en daarmee de hele indeling) zijn namelijk praktisch één op één gekopieerd van Helpmij. Ik heb dit bericht aan de moderatoren van deze sectie gemeld, en zij zullen verdere actie ondernemen.

Hallo Link10001000,
Ik heb niets aangeklikt want zo een forum komt kant en klaar uit een pakje zeker? Dan weet je dus wel dat het werkt. Er stond verder niets op en er zal ook nooit iemand komen om wat op te zetten. Het ziet er fantasieloos uit en ik zou net als de anderen ook graag heel hard boe roepen na mijn bezoek. Het laatste help forum waarvan ik lid was bleek goed waardeloos maar dat leek tenminste wat. Erg hinderlijk vindt ik het direct door-linken naar een site met een hele andere naam. Vertrouwen win je met meerdere mensen en een interessante lay-out. Dit is veel te schematisch en niets verhullend. Kijk nog eens op andere sites als je de moeite wilt doen om zoiets in de lucht te houden en je in helpen wilt verdiepen. Het wekt echt totaal geen verwachtingen. Je kan niet eens de laatste berichten lezen en van de naam moet ik schrikken. HulpBenodigd. Een enorme teleurstelling :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan