test mijn pascalsoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
heeft iemand zin om mijn programma te testen en verbeteringen door te sturen???
hier is mijn website plus download:
pascalsoftware
je kan met het programma emailen schrijfen op internet gaan films kijken en je computer laten praten en een soort beep geluid laten maken.

als je nog ideeen hebt voor meer reageer dan.

alvast bedankt gr pascal:D

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wat kan je met die software, misschien wel even makkelijk om te melden dan blindelings te gaan downloaden.

jammer dat je het via medaupload doet. misschien dat even veranderen.
veder leuk gedaan. 3 virusscanners bleven op 0. geen virus dus.

jo ik haat zelf ook virussen dus daar doe ik echt niet aan en anders zou ik het wel meteen verwijderen en nooit meer dit doen.

en wat moet ik dan gebruiken. om te uplouden want dit is makkelijkn om te doen dacht ik.

Laatst bewerkt:
Waarom link je niet direct naar megaupload?
En heb je ook een versie zonder setup?

Een aantal verbeterpunten:

• Maak er alsjeblieft een stand-alone van. Een setup is overbodig.
  • Waar is het menu met "Ga naar software" als je het programma opstart voor? Je kunt beter gelijk de 'software' opstarten.
  • Pas a.u.b. GUI aan. Het is best wel slordig. Als ik het venster uitrek, dan beweegt het niet mooi mee.
  • Geef het een mooi pictogram.
  • Verwijder de functies als 'Beep' (nutteloos ;)).

Het belangrijkste vind ik de GUI. Het is best wel slordig afgewerkt. Vooral de AboutBox.

Laatst bewerkt:
Ben het volledig met JoZ1 eens, de UI is echt heel slordig gedaan. Het zal er een stuk mooier uitzien als je controls netjes uitgelijnd onder/naast elkaar staan.

oke bedankt ik zal der verder aan werken maar hoe bedoel je met •Maak er alsjeblieft een stand-alone van. Een setup is overbodig.
want dat gebeurt automaties een setup.
en verder wat voor programma kan ik er nog bij maken??? gr pascal

Ik heb nog nooit met Pascal gewerkt. Maar is er geen optie om te exporteren naar een executable ofzo? Een setup is in dit geval overbodig.

Ik heb nog nooit met Pascal gewerkt.

I lol'd. :D Rofl!

Het enigste wat je hoeft te doen om een stand-alone programma van te maken is in het Build menu "Build Solution" of iets dergelijks te kiezen. Wat je dan krijgt is eenexe bestand in je bin directory. Dit is het bestand dat je dan wilt delen met anderen.

I lol'd. :D Rofl!
:p

Ik heb nog geen één les informatica gehad, dus je kunt het mij niet kwalijk nemen. :rolleyes:

Ik heb het gevoel dat we off-topic gaan....

Maar wie heeft het hier over de programmeertaal "Pascal"? Pascalboy zeker niet... Volgens mij ben je ietwat confused vanwege zijn username...
Vandaar mijn "I lol'd" post. :)

Maar wie heeft het hier over de programmeertaal "Pascal"?

Toen ik zag: "Test mijn pascalsoftware" toen dacht ik dat het met Pascal was gemaakt. :o En zijn gebruikersnaam maakt het er idd niet duidelijker op. :D

Waarin heb je het dan gemaakt, Pascalboy? En waarom noem je het dan 'Pascalsoftware'? :confused:

I lol'd again. :)

Maar anyway, Pascalsoftware is niet bijster origineel ofzo. Ik zou om te beginnen nooit het woord 'software' in mijn programmatitel gebruiken, maar dat is mijn mening.

Wat een verwarring, haha.
In ieder geval voor een stand alone versie:

Open de map Application files, die ook is gepost in het Rar bestand, open de volgende map. Kopieer het bestand *. exe.deploy en haal het stukje .deploy weg. Nu heb je een prima werkend .exe bestand zonder setup :thumb:

ik heet pascal dat is het, en nee ik heb het niet met pascal gemaakt met microsoft visual studio 2010 en vb script

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan