• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Test programma en vereenvoudiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

EXCELVERSLAAFD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Beste Excel liefhebbers,

Ik heb een "Contacten" - programma geschreven dat als start dient voor een programma dat zowel prive als professioneel kan dienen (priv� / documenten inboeken, banktransactie's, enz / zakelijk / offerten, facturatie enz....)
Uiteraard is dit maar een klein stukje van iets wat groot is.

Ik gooi dit stukje al op het net, zodat dit kan verfijnt worden.

Mijn vraag is nu,

kan iemand de code (test het programma naar grondig) vereenvoudigen? ( Op fouten controleren en desnoods de code vereenvoudigen)

Enkele richtlijnen:

Bij selectie in de listboxen kan je op del duwen, dan krijg je de vraag om te verwijderen. Dubbel klik krijg je ander vraag, en ga zo maar door.

Test heel het programmaatje, en de verbeteringen mogen naar mij gezonden worden. Vermeld wel je e-mail adres in een apart blad (of link) , want ik geef de rest maar vrij aan personen die effectief meehelpen aan dit stukje perfectie.

LET OP, DIT PROGRAMMA WERD GESCHREVEN OP EEN MAC, OP EEN INTEL BASED SYSTEEM ZULLEN NIET ALLE FUNCTIES WERKEN. ENKEL OP MAC GEBASEERDE VERBETERINGEN KRIJGEN DE REST VAN HET PROGRAMMA. (Documenten inboeken virtueel, offerten en nahandeling(faturatie, crediteren, enz...), bijhouden "zwartwerk", agenda (prive en zakelijk), verzamelingen bijhouden, brieven schrijven en verzenden per mail (zakelijk en priv�), dossiers aanmaken zoals bv: Een sollicitatie doen aan een bedrijf waarbij alles in 1 dossier zit ( mails, inkomende post, gereden kilometers, agenda afspraken, . . .)

Het bestand kan opgevraagd worden op c.konix@gmail.com (tis te groot voor de site denk ik) (Mededeling = CONTACTEN)
Indien er vragen zijn, beantwoord ik ze graag.

Mvg
ExcelVerslaafd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan