test

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
hallo een collega van my test al enkele weken antivirus pogramma's met vmware en daaruit komt dat comodo defensie + er het sterkste uitkomt. panda,kaspersky,norton,avast,avg,en avira werden onder de loep genomen en getest met 20 virus/malware bestanden. comodo d+ 19/20.PANDA 17/20 kaspersky ook 17/20 norton 13/20 avast verrast my 15/20 avg ( bleef hangen na een aanval van malware) en avira 15/20. collega gelooft de testen niet die op internet verschynen en doet het zelf.iemand een mening erover?schiet my niet af als er iets geks tussen staat ik post het alleen maar!

Ik heb elders op het forum ook al eens geantwoord aan iemand dat je overal op internet weer andere testresultaten leest, ik ga dus alleen op mijn eigen ervaring af en die is toevallig dat ik thuis al jaren naar volle tevredenheid de gratis versie van Comodo gebruik en op kantoor de betaalde versie van McAfee.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
hallo ja idd die reactie was toen tegen my op een andere topic.wist niet als ik een nieuwe topic moest openen ben maar pas nieuw op deze forum mvg

Ik had niet eens in de gaten dat jij dezelfde persoon bent als toen, ik zie het nu ja.:)
Volgens mij is het prima zo hoor dat je een nieuw topic hebt gestart.

groeten Marcel

Over dit soort testen kun je al een heleboel discussiëren (net als over auto's en andere consumententesten). Maar jullie gaan wel heel kort door de bocht. Je zondigt tegen 1 van de belangrijkste regels van onderzoek. Je moet niet alleen het resultaat publiceren, maar ook de manier waarop er getest is. Dit zodat anderen je claims kunnen verifieren, door de test in een eigen omgeving na te bouwen.

Nu roep je eigenlijk alleen wat volgens jou de beste is. Kijk eens bij AVcomparitives op de site en lees hun rapporten en bekijk de testopstelling eens. Als je dan nog zin hebt, dan discussieer ik graag verder.

@RogerS
Je hebt helemaal gelijk ja, ik ben wel erg kort door de bocht.
Meestal zijn de manieren om te testen zo divers dat je al gauw niet meer weet waar je op moet letten.
Het is ook maar net wat je belangrijk vind bij een virusscanner.

Groeten Marcel

ik test ook wel eens geregeld een av in vmware maar wat wel opvalt is dat geen enkele av ook comodo d+ av rogue fake pge scanners ziet.je kent dat wel je bent aan het surfen en plots bomberderen ze uw scherm vol dat je besmet bent!zo ben ik eens overlaatst op myn host pc besmet geweest met het antivirus.net zowel myn panda en myn d+ zagen dit virus niet.myn panda werd zelfs uitgeschakeld !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan