de website
Ik vind het design erg mooi... rustig, maar zeker niet saai.
Een paar suggesties:
- ik bekijk je site met een resolutie van 1680x1050 (breedbeeld) en dan staat het menu een behoorlijk eind verwijderd van de content. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om deze dichter bij elkaar te houden
- dan een inhoudelijk iets, maar dat moet je me maar niet kwaijk nemen

- je inlogknop heet "Go", links op je website staat "Welcome", de login knoppen zijn engels, maar het is verder een nederlandse website.. ik vind dat altijd vreemd over komen.
- verder zou ik nog een media=print .css bestand aanmaken, want als je nu een pagina zou afdrukken worden alle divjes afgedrukt, terwijl alleen de content voldoende is.
Dan nog de code:
- je hebt "<script type="text/javascript" src="ajax.js"></script>" tussen </head> en <body> staan en dat mag niet
- de <style></style> inhoud overzetten naar een externe stylesheet, bovendien staat ie nu in de <body> en dat hoort in de <head> te staan
- je hebt niet alle tags afgesloten en dat mag eigenlijk niet i.c.m. het doctype. Haal je website maar eens door de
w3c html validator, dan zie je wel wat ik bedoel
- je hebt veel <script> code in de <body> staan, deze zou naar de <head> moeten
- ik zou alle code binnen de container DIV opnemen en niet alleen de header, zodat je gemakkelijk zaken als afmeting en positionering voor de gehele website kan bepalen