Tetris clone

• Onderwerp starter Onderwerp starter svdww
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

svdww

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Hallo,

ik heb pas geleden een tetris clone geschreven, was benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Link

ps. Mocht je een foutmelding krijgen bij het opstarten (d3dx9_32.dll mist), dan is je DirectX versie te oud.
Gebruik DxWebSetup om je versie bij te werken.

Laatst bewerkt:
Ik krijg inderdaad die direct x error.
Maar ik vind het raar want ik heb versie 9.0c:confused:

Als die melding ontstaat, haal hier het bestand, pak het .dll bestand uit, en sla die op in de submap system32 van je Windows-map.

Tijs.

de d3dx9_XX.dll is een dll die zowat bij elke update van directx 1 nummertje hoger komt. je blijft dus 9.0c hebben alleen is de dll weel geupdated.

versie 32 is van rond december 2006 en onderstaande link heeft er nog veel meer (voor het geval je een ander nummer ook nog mist (zowel voor 64 bits systemen als 32 bits systemen)

http://www.threelights.de/?page=projects/d3dx9_xx_dll_files.php

mooi

Ik kreeg eerst ook de foutmelding. Na het bestand te hebben gedownload werkte het wel. Mooi hoe die punten door het scherm gaan. :thumb: :thumb:

Bij mij zonder fouten...

Leuk gemaakt:thumb:

Welke programmeertaal???

Dank jullie wel, ben er ook wel trots op :)

Het is in C geschreven

Het spelletje zorgt ervoor dat mijn draadloze logitech muis zeer traag beweegt. Kan je dus niet vertellen of ik je spel leuk vindt

Het spelletje zorgt ervoor dat mijn draadloze logitech muis zeer traag beweegt. Kan je dus niet vertellen of ik je spel leuk vindt

Je heb geen muis nodig om te spelen :)

Maar dat komt waarschijnlijk omdat het een zo'n hoog mogelijke framerate wil halen. Als je bij het opstarten bij "timing" Sleep op 1ms of hoger zet zou je geen last moeten hebben.

Ik heb ook andere applicaties open staan en dat is dan niet fijn als de muis niet goed beweegt :D

Maar door de verandering is het in orde

Inderdaad leuk gemaakt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan