Teveel anti virusprgramma's op mn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

azrinem

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2007
ik heb teveel antivirusprogramma''s op mn pc, welke kan ik laten op mn pc, ben geen pc kenner, welke kan ik verwijderen , heb hulp nodig...:confused:

Ad-aware 2007:confused:
CCleaner:confused:
Norton personal firewall:confused:
Spybot search and destroy:confused:

kan iemand me hiermee helpen..

groetjes aicha:confused:

Het leuke is dat geen van bovenstaande programma's een antivirusscanner is.

Ad-aware 2007 > Anti Spyware
CCleaner > Tijdelijke bestanden opschoner
Norton personal firewall > Firewall (Beschermd tegen ongewenste indringers in je PC)
Spybot search and destroy > Anti Spyware

Ik raad je aan om een viruscanner te installeren als Nod32 of Kaspery. (De laatste is volgens mij zelfs gratis).

Je hebt niet eens ÉÉN antivirus programma:confused:, dit zijn progjes tegen maleware en om de boel schoon te maken, gewoon laten staan en gebruiken, ze doen allemaal wat anders.

Norton zou de enige zijn, pesoonlijk vind ik dat rommel, en er eentje bij zetten, een virusscanner, Free AVG.

Kaspersky gratis? Was het maar waar, waarom krijg je dan korting via Helpmij:p

thnx breezer

Het leuke is dat geen van bovenstaande programma's een antivirusscanner is.

Ad-aware 2007 > Anti Spyware
CCleaner > Tijdelijke bestanden opschoner
Norton personal firewall > Firewall (Beschermd tegen ongewenste indringers in je PC)
Spybot search and destroy > Anti Spyware

Ik raad je aan om een viruscanner te installeren als Nod32 of Kaspery. (De laatste is volgens mij zelfs gratis).

breezer thnx , ben geen pc kenner, heb vandaag weer iets nieuws geleerd..
ga er gelijk achterna...

dank je welllllll breezer

Je hebt niet eens ÉÉN antivirus programma:confused:, dit zijn progjes tegen maleware en om de boel schoon te maken, gewoon laten staan en gebruiken, ze doen allemaal wat anders.

Norton zou de enige zijn, pesoonlijk vind ik dat rommel, en er eentje bij zetten, een virusscanner, Free AVG.

dank je voor je antwoord...

ik ga er achterna, norton hetzelfde, heb het gevoel dat ie niks doet... maar ja bedankt

groetjes aicha

Norton FW doet wel wat maar is lang niet zo goed als vele denken en daar komt bij dat het in verhouding tot andere programma's veel van je systeem vraagt.

AntiVir is ook gratis:P

www.free-av.com

Avira AntiVir Personal Edition Classic is een volwaardige anti-virus-oplossing die alle activiteiten op uw pc constant in de gaten houdt. Bovendien biedt Avira AntiVir gratis updates. Dit programma is Duitse degelijkheid zonder verdere poespas.

Bij tests van anti-virus-software doet AntiVir het vaak erg goed. De software beschikt ook over rootkit-detectie.

AntiVir kijkt dagelijks of er updates zijn en u kunt ook instellen dat het programma elke dag uw pc scant op virussen.

Wel wat minpunten: de updates verlopen soms langzaam en zijn vrij groot. En AntiVir heeft ook geen aparte mailscanner die van tevoren mailbijlagen controleert (maar AntiVir beschermt u natuurlijk wel als u probeert geïnfecteerde bijlagen te openen).

Met versie 7 is de interface gemoderniseerd.

Al met al is AntiVir een degelijke scanner die uw pc zeker goed beschermt.

NB Betaalde virusscanners als Norton, McAfee en Kapersky komen in tests vaak net iets accurater uit de bus dan AntiVir. Maar voor een gratis anti-virus programma is AntiVir behoorlijk goed.

Voordelen
Avira AntiVir biedt complete bescherming voor uw pc en komt vaak goed uit anti-virus-tests. Met gratis updates van virusdefinities.

Nadelen
AntiVir heeft geen aparte mailscanner en de updates zijn vrij groot en verlopen soms erg traag. Soms verschijnt een pop-up met reclame voor de betaalde versie tijdens het updaten.
Bron: http://www.gratissoftwaresite.nl/aviraantivir.html

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan