teveel bass na installeren driver!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistice

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
hallo,
ik heb een oud kaartje over gezet met die van mijn zus (omdat bij de andere de mic kapot was)... alleen nu heb ik de drivers geinstallerd... gistere had ik mooi geluid na het installeren... maar nu heb ik storend geluid door teveel bass! heb alle instellingen op low bass gezet.. maar nog is dit niet genoeg! hoe kan ik dit oplossen?

Geluidskaart: sb0220 (oudje xD)
Besturingssysteem: win7
Moederbord: asus p5p800 se
Geheugen: 2Gb ddr2

Tjah, enige wat ik je kan vertellen, is dat het waarschijnlijk kan komen omdat de kaart redelijk oud is, en dus minder tonen kan aansturen zoals de nieuwere kaart die er in zat.

Zit er geen knopje op je speakers om de bass omlaag te draaien? (Of is het alleen met muziekspelen met een mediaspeler, zo ja: Daar even kijken of de instellingen inderdaad wel laag staan)

Wellicht een optie, mocht je de functie "Enable bass-management" zien staan, zet die dan aan.

Tjah, enige wat ik je kan vertellen, is dat het waarschijnlijk kan komen omdat de kaart redelijk oud is, en dus minder tonen kan aansturen zoals de nieuwere kaart die er in zat.

Zit er geen knopje op je speakers om de bass omlaag te draaien? (Of is het alleen met muziekspelen met een mediaspeler, zo ja: Daar even kijken of de instellingen inderdaad wel laag staan)

Wellicht een optie, mocht je de functie "Enable bass-management" zien staan, zet die dan aan.

de kaart is idd oud en heeft 24bit geluid.. geen 32bit ofzo. maar dat kan het overdreven geluid toch niet veroorzaken als dit gistere na het installeren van de driver nog normaal was?? en het geluid is ook overdreven met windows geluid.. dus het licht ook niet aan wmp xD

nee geen bass knopje en ook geen enable bass management =(

Edit: ik denk dat het aan de drivers licht.. het is een vervangende driver voor deze geluidskaart omdat ik de originele niet kon vinden.. dus misschien dat iemand deze ergens weet te vinden??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan