teveel internetpagina's openen tegelijk !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerimeh

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Sinds gisteren kan ik niet meer normaal op het internet werken. Gisterochtend kreeg ik alleen de googlepagina geopend waar ik net vier letters in kon typen waarna er een nieuw venster werd geopend. Ik heb het toetsenbord inmiddels vervangen, maar ik heb ontdekt dat het probleem verergerd is.
zonder dat ik op het interneticoontje klik, dus als ik net op mijn account zit worden er neiuwe internetpagina's geopend. Na tien seconden zijn er dan al meer dan 30 paginas geopend. Dit aantal blijft maar stijgen totdat ik uit wanhoop de computer maar uitzet. Ik heb er nu Hitman Pro op zitten en AVG, maar het lukt me niet om andere programma's te installeren omdat de snelheid waarmee de pagina s openen, niet bij te houden zijn. Kan iemand mij helpen met dit probleem, want ik ben echt een leek op dat gebied !!!

gaat eens een paar dagen terug via systeem herstel misschien helpt dat

heb ik al een keer geprobeerd,maar precies hetzelfde probleem blijft zich voordoen, het probleem is nu echt dat er internetpagina's geopend worden met grote snelheid, terwijl ik niks aanraak. Dank je wel voor het meedenken!!!

okeeej,

Ik ga er mee aan de slag, ik hou jullie op de hoogte hoe het vergaan is !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan