Teveel power voor power suply?

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hoi Helpmij,

De ventilator van de videokaart van onze computer maakte rare geluiden en stopte er op een gegeven moment mee, dus hebben we besloten om een nieuwe videokaart aan te schaffen. Dat is de Asus Geforce GT740 met 1GB GDDR5 geheugen. Nu staat er op de achterkant van de doos dat je een 400 watt power supply moet hebben en ik heb slechts een 250 watt power supply.(Zie foto) Bekijk bijlage 220845

De computer zelf is een Packard Bell iXtreme i7705NL, kan ik de videokaart er gewoon in doen zonder dat hij er uit ploft? Of moet ik een andere power supply aanschaffen of een zuinigere videokaart?

Dan heb ik ook nog slachtoffer 2, een HP Pavilion 500 204ed ook voor deze jongen heb ik een nieuwe videokaart aangeschaft dit is een AMD Radeon R7 250 videokaart, volgens de verpakking heb je maarliefst 500W nodig terwijl ik 300W heb. (Zie foto) 20141018_180851[1].jpg zonder dat hij er uit ploft?

Alvast bedankt voor de hulp,

Met vriendelijke groet

^HdV

Hoi.

Voor beide geldt inderdaad dat de voeding te kort schiet dus zal je deze moeten aanpassen of de kaart maar die keuze is voor jou;)

Bedankt voor je snelle antwoord,

Dat word morgen dus terugbrengen of betere voeding kopen? Maar kan dat dan wel overweg met wat er nu al in zit ?

Hoi.

Als het zo te zien om gewone voedingen gaat zal het geen probleem op moeten leveren koop dan wel een A-merk voeding een slechte voeding doet meer fout als goed.
Moest trouwens wel me scherm onderste boven houden om de foto te bekijken:P

Wat raad jij aan ? en inderdaad ik moest ook ondersteboven kijken, kan moeilijk de pc op zijn zijkant zetten als hij aan staat ;)

Hoi.

Ik zou voor beide zoiets als deze overwegen. verders kan je deze even kijken wat oud misschien maar geldt nog steeds

Ok bedankt, ik ga er mee aan de slag. Hopelijk dat hij in mijn pc past :)

Bedankt (y)

en inderdaad ik moest ook ondersteboven kijken, kan moeilijk de pc op zijn zijkant zetten als hij aan staat ;)
Dat gaat met je camera inderdaad een stuk makkelijker ;)

Wel een pc draait nu met de videokaart en de nieuwe power supply, die werkt goed (Packard Bell) met de andere zit ik nog te pielen met de videokaart (HP)

Dus :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan