teveel vewijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoudspit

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
36
ik had een paard van troje en heb mcafee die dit heeft kunnen verwijderen in combinatie met hijackthis want nu geeft de pc niks maar aan over infecties enzo. Maar ik heb nu het probleem dat rechtsonderin de virusscan er niet meer staat, eigenlijk bijna niks meer. ook heb ik het probleem dat ik bij youtube geen filmpjes kan zien en bij google afbeeldingen zoeken ook niet meer, heb ik geconstateerd. wie weet wat er mis is en hoe het opgelost kan worden?
 
systeemherstel werkt ook niet meer...meerdere dingen werken niet, wmp werkt niet bijv. maar sommige dingen ook wel weer zoals schijfopruiming. iemand idee hoe ik dit kan oplossen?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic verplaatst naar "Antivirus / Geinfecteerd?".

Heeft niet erg veel met "Websites maken / Algemene vragen" te maken.
Volgende vraag mag je zelf weer een juiste plek voor zoeken.:confused:
 
Laatst bewerkt:
oh sorry was niet met opzet, maar zou je me kunnen helpen met het probleem?
 
Dan zou ik dat wel al gedaan hebben ;)
 
Heb jezelf met het programma Hijack zitten werken? of onder begeiding van een expert van bijvoorbeeld Nucia.nl?
 
Heb jezelf met het programma Hijack zitten werken? of onder begeiding van een expert van bijvoorbeeld Nucia.nl?

ik was zat van dat paard en hele tijd zn infectie bericht en suggesties om het eraf te halen wat ik niet vertrouwde. ik wilde het er zo snel mogelijk af hebben. heb het dus zelf gedaan maar haastige spoed is zelden goed blijkt wel. had natuurlijk een expert erbij moeten halen. maar dat is dus niet gebeurd maar wat kan ik nu doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan