Text Editor Met Tabbladen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hey,

Mijn eerste text editor met tabbladen.
Klik op New File of Open een bestand om een nieuw tabblad te maken.
Verder is het heel simpel, zoals het er staat die functie heeft het.

In een volgende versie hoop ik de textbox te laten vervangen door de richtextbox.

Je wijzigt het font en de kleur namelijk voor niets dit wordt niet eens opgeslagen:confused:

Download hier

Hey,

Netjes gedaan man! :)
Alleen jammer dat je tabbladen niet kan sluiten.
Overigens snap ik ook niet hoe je het voor elkaar krijgt oneindig veel tabbladen te kunnen maken terwijl er ook nog een control in zit ook :)
Heel netjes gedaan, complimenten!

Ga zo door, en bij de volgende versie (een tipje) gebruik maken van RichTextBox, zodat je ook alleen een selectie een andere kleur kan laten geven ipv de hele tekst in de hele TextBox.

Toppie,
Robert

Ok, in het eerste bericht zei ik al dat het bij een volgende versie een richtextbox was:thumb:
Je kunt de tabbladen wel sluiten klik Rechts op het tabcontrol. Je kunt ze dan ook een andere text geven;)

ik vind het heel goed dat je zoiets kunt, ik doe het je niet na.

1 minpunt is het volgende:
-ik selecteer een woord en maak die een andere kleur, dan word alles die kleur

maar verder vind ik het een superprogramma,

@robbietjuh:
je kan wel tabbladen aflsuiten door rechtermuisknop op het tabblad te klikken en op close te klikken ;)

Ziet er zeer netjes uit :thumb:
Één opmerking: er wordt geen onderscheid gemaakt tussen "save" en "save as..." :confused:

Ok, komt misschien nog eens!

Fonts en kleuren wijzigen wijzigt alles!!! In het hele document het is geen richtextbox maar gewoon een textbox:confused:

werkt goed :thumb: wil de pret niet drukken maar notepad ++ is vrijwel hetzelfde :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan