text encoding converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

lukieluk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2003
sinds enkele dagen, en zonder aanwijsbare reden, heb ik problemen met Internet Explorer en Outlook Express: een heleboel rare tekens verschijnen op het scherm (zie bijlage) tesamen met de foutmelding dat ik "text encoding converter" moet dowloaden en herinstalleren of de hele systeemsoftware herinstalleren. IE opent maar delen van de sites zijn onleesbaar. Outlook weigert te openen.
omdat ik pas enkele maanden geleden bij een crash alles als eens geherinstalleerd heb zie ik wat op tegen deze klus.
ik downloadde Text Encoding Converter van developer.apple.com/dsk maar herinstalleren en herstarten bood geen oplossing.
ik gooide alles weg wat m.i. met IE te maken had en installeerde IE opnieuw: geen oplossing.
ik 'werk' op een iMac (halvevoetbal-model) onder OS9.2.

Bijlagen

• wartaal.gif
    wartaal.gif
    53 KB · Weergaven: 39
oplossing

bericht van mezelf aan mezelf:

het wachten beu heb ik dan toch maar een programmatuurhestel gedaan, maar gelukkig had ik tevoren de volledige systeemmap en alle andere belangrijke documenten gesaved op een CD-tje.
na de propere installatie moest ik dan nog enkel de gesavede regelpanelen overzetten naar de 'nieuwe' harde schijf.

Als het je weer overkomt, kijk je hier naar het berichtje van Scott.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan