sinds enkele dagen, en zonder aanwijsbare reden, heb ik problemen met Internet Explorer en Outlook Express: een heleboel rare tekens verschijnen op het scherm (zie bijlage) tesamen met de foutmelding dat ik "text encoding converter" moet dowloaden en herinstalleren of de hele systeemsoftware herinstalleren. IE opent maar delen van de sites zijn onleesbaar. Outlook weigert te openen.
omdat ik pas enkele maanden geleden bij een crash alles als eens geherinstalleerd heb zie ik wat op tegen deze klus.
ik downloadde Text Encoding Converter van developer.apple.com/dsk maar herinstalleren en herstarten bood geen oplossing.
ik gooide alles weg wat m.i. met IE te maken had en installeerde IE opnieuw: geen oplossing.
ik 'werk' op een iMac (halvevoetbal-model) onder OS9.2.
omdat ik pas enkele maanden geleden bij een crash alles als eens geherinstalleerd heb zie ik wat op tegen deze klus.
ik downloadde Text Encoding Converter van developer.apple.com/dsk maar herinstalleren en herstarten bood geen oplossing.
ik gooide alles weg wat m.i. met IE te maken had en installeerde IE opnieuw: geen oplossing.
ik 'werk' op een iMac (halvevoetbal-model) onder OS9.2.