text fields niet meer invulbaar na aanvinken checkbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

oederdekoe

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Berichten
17
Hoi daar !

Heb een probleemje in Wordn in een tabel waar ik zowel checkboxes als text fields heb (Rich text or Plain text control geloof ik).

Om je een idee te geven:
Kolom B bevat een opsomming van taken.
In kolom A zijn er zowel checkboxes als text fields.
- waar er een checkbox is dient deze aangevinkt te worden zodra de taak is uitgevoerd
- waar er een text field is moet deze ingevuld worden met het tijdstip waarop de taak is uitgevoerd

Probleem !
Nadat er een of meerdere checkboxes zijn aangevinkt, kunnen plots de andere text fields niet meer ingevuld worden. Deze zijn niet meer aanklikbaar!
Wanneer er nog geen checkboxes zijn aangevinkt, is er geen probleem met de text fields en kunnen deze wel gewoon ingevuld worden.
Maar dus van zodra er één checkbox is aangevinkt, lukt het niet meer om de andere velden in te vullen.

Iemand een idee wat hier het probleem is ?
 
Heb je voor de checkboxes gewerkt met "oude formulieren"; dus niet die van 2007/2010 (de grijsgekleurde checkboxes dus)?

Ik had eenzelfde probleem namelijk. Ik heb het ondertussen gevonden dat het ligt aan het mixen van "oude besturingselementen" met "nieuwe besturingselementen". Ik heb die nieuwe vervangen door oude en nu werkt het wel.
 
Hoe weet ik wat "oude formulieren" zijn ? Ik heb deze namelijk nooit grijsgekleurd geweten?
 
Post een voorbeeldje; dat gaat de duur van de topic aanzienlijk verkorten.
 
Heb inmiddels alle formulieren die er stonden verwijderd en opnieuw toegevoegd. Heb andere checkboxes gebruikt. Het probleem is nu weg en alles werkt zoals gewenst.
Waarschijnlijk was het een mix van oude en nieuwe formulieren, zoals gezegd.

Bedankt !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan